حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۵ توانایی اجرای هر برنامه ای را دارد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سرانجام امروز، گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ با نمایشگر کاور بزرگ در جریان رویداد Galaxy Unpacked در کره جنوبی معرفی شد. تلفن هوشمند مذکور با این صفحه نمایش، امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما آیا می‌توان هر اپلیکیشنی را بر روی صفحه نمایش بیرونی Galaxy Z Flip 5 اجرا کرد؟ در این گزارش به سوال مذکور جواب خواهیم داد.

به زودی کاربران می‌توانند هر برنامه ای را بر روی نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۵ اجرا کنند

گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ، نمایشگر کاور بزرگ تری نسبت به نسل قبل دارد. خوشبختانه گفته می‌شود که شما می‌توانید هر  برنامه ای را که بر روی گوشی تاشو خود نصب کرده اید، بر روی صفحه نمایش بیرونی آن اجرا کنید. البته نه در حال حاضر! هم اکنون Galaxy Z Flip 5 به شما این امکان را می‌دهد که چند برنامه پیش فرض را بر روی نمایشگر کاور این دستگاه اجرا کنید. اما سامسونگ به زودی این امکان را به شما می‌دهد تا از هر برنامه نصب شده گوشی بر روی صفحه نمایش کاور استفاده کنید. یوتوبری به نام MrMobile فاش کرده که سامسونگ در حال برنامه ریزی است تا کاربران گلکسی زد فلیپ ۵ بتوانند هر اپلیکیشنی را بر روی نمایشگر کاور این تلفن هوشمند تاشو، از طریق  Good Lock اجرا کنند.

Galaxy Z Flip 5

با به‌روزرسانی آتی، اپلیکیشن Good Lock سامسونگ این امکان را می‌دهد که بتوانید تمام برنامه ها را بر روی نمایشگر کاور گوشی تاشو خود تجربه کنید. همان طور که SamMobile اشاره می‌کند، این به روز رسانی چند روز پس از عرضه Galaxy Z Flip 5 ارائه خواهد شد. این تلفن هوشمند تاشو سامسونگ در تاریخ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد ماه) در اکثر کشور ها عرضه می‌شود.

گوشی تاشو موتورولا این قابلیت را به طور پیش‌فرض داشت

در حال حاضر، Galaxy Z Flip 5 به شما این امکان را می‌دهد که ۵ اپلیکیشن مختلف را بر روی صفحه نمایش کاور این گوشی هوشمند تاشو اجرا کنید. این برنامه ها شامل: دوربین، پیام ها، نقشه های گوگل، نتفلیکس و یوتیوب است. اما همان طور که اشاره شد، در آینده ای نزدیک کاربران Z Flip 5 می‌توانند هر اپلیکیشنی را که خواستند، بر روی نمایشگر کاور این دستگاه اجرا کنند. Motorola Razr 40 Ultra به طور پیش‌فرض به شما این امکان را می‌دهد که تمام اپلیکیشن ها را بر روی صفحه نمایش بیرونی، اجرا کنید. البته به دلیل بریدگی دوربین دوگانه روی صفحه‌ نمایش، برخی از عناصر رابط کاربری برنامه در دسترس نیستند.

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ رسما معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند تاشو جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی