حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی 12C شیائومی موفق به دریافت گواهی FCC شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ردمی

گوشی پایین رده جدید شیائومی با نام ردمی 12C، در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد. تلفن های هوشمند پیش از عرضه، گواهینامه های متعددی را دریافت می‌کنند. هم اکنون Redmi 12C تاییدیه FCC را دریافت کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی این دستگاه نمانده است.

زمان زیادی تا معرفی ردمی 12C نمانده است

با آنکه شیائومی ، هنوز به طور رسمی زمان رونمایی ردمی 12C را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در آینده ای نزدیک معرفی شود. همان‌طور که اشاره شد، جدیدترین گواهینامه ای که Redmi 12C دریافت کرده، تاییدیه FCC است. Redmi 12C در پایگاه داده IMEI با شماره مدل 2212ARNC4L دیده می شود. ممکن است شیائومی تا پیش از معرفی این تلفن هوشمند، نام آن را تغییر دهد! همان‌طور که قبل از رونمایی، نام «Redmi Note 11 Pro 2023» را به «Redmi Note 12 Pro 4G» تغییر داد.

ردمی ۱۲ سی در میان داده های FCC

در گذشته Redmi 9C و Redmi 10C معرفی شده بودند. هر دو این گوشی ها، محصولات مقرون به صرفه و پایین رده ای بودند. شاید هم اکنون انتظار معرفی Redmi 11C را داشته باشید. اما وب‌سایت Xiaomiui ادعا می‌کند که گوشی آینده این سری Redmi 12C نام خواهد داشت.

مشخصات Redmi 10C را به خاطر دارید؟

ردمی 10C در مارس ۲۰۲۱ معرفی شد. این تلفن هوشمند به صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن HD+ مجهز است. نیروی پردازشی مورد نیاز Redmi 10C توسط تراشه اسنپدراگون ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۸۰ تأمین می‌‌شود. این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض به یازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 13 مجهز بود. دو دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.8 دارد. دوربین دوم وضوح ۲ مگاپیکسلی داشته و برای تشخیص عمق صحنه به کار خواهد آمد. از دیگر مشخصات Redmi 10C می‌توان به برخورداری از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی اشاره کرد.

کانسپت رندر ردمی K60 شیائومی منتشر شد: بازطراحی ماژول دوربین

نظر شما درباره تلفن های هوشمند مقرون به صرفه ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

حیف که با اندروید ۱۱ میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی