حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی 12C شیائومی رسما معرفی شد: ۱۰۰ دلاری جدید با مدیاتک Helio G85

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی

حدودا سه هفته پیش بود که درباره Redmi 12C برای شما در ترنجی نوشتیم. در حالی که دستگاهی به نام ردمی 11C ارائه نشده و آخرین نسل این سری را می‌توان Redmi 10C دانست که آن هم ۹ ماه پیش معرفی شد، امروز ردمی 12C شیائومی رسما و در چین معرفی شد. این گوشی ۱۰۰ دلاری جدید با مدیاتک Helio G85 ارائه می‌شود تا تبدیل به یکی از ارزان‌ترین موبایل‌های هوشمند بازار شود.

ردمی 12C شیائومی

ردمی 10C

ردمی 10C

با نمایشگر آغاز می‌کنیم، جایی که یک پنل IPS LCD در اندازه ۶.۷ اینچی قرار دارد. این پنل به ناچ قطره‌طور برای قرارگیری دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. رزلوشن آن HD+ یا ۱۶۵۰ در ۷۲۰ پیکسل است، رفرش‌ریت‌ش به ۱۲۰ هرتز می‌رسد، حداکثر روشنایی آن به ۵۰۰ نیت خواهد رسید و عمق رنگ ۸ بیتی دارد.

دوربین اصلی ردمی 12C همانند نسل قبلی یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است. در کنار آن یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز قرار گرفته است. جزیره دوربین همچنان یک مربع بزرگ است اما در این نسل کل مربع بزرگ که دربرگیرنده حسگر اثرانگشت هم هست، به رنگ مشکی نبوده و فقط یک مستطیل شامل دوربین‌ها و فلاش LED را با رنگ بدنه متفاوت در نظر گرفته اند.

ردمی 12C

ردمی 12C

تراشه مدیاتک Helio G85 که یک تراشه اقتصادی ۱۲ نانومتری است و بیش از ۲ سال نیم و پیش معرفی شد، در قلب این دستگاه می‌تپد. این در مقایسه با اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده شده در Redmi 10C که یک تراشه ۶ نانومتری و جدید است، کمی عجیب به نظر می رسد. از دیگر موارد عجیب در این دستگاه را می‌توان استفاده از پورت micro USB به جای USB C دانست که در نسل قبلی استفاده شده بود.

تراشه مذکور با ۴ تا ۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی eMMC 5.1 همراه می‌شود که توان ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت تا ۵۱۲ گیگابایت وجود دارد. جک ۳.۵ میلی متری صدا و بلندگویی با توان بالا در آن استفاده شده است.

سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 برای ردمی ۱۲ سی در نظر گرفته شده است. این دستگاه با ضخامت ۸.۷۷ میلی متر و وزن ۱۹۲ گرمی ارایه خواهد شد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری آن نیز با توان ۱۰ وات و از طریق همان پورت micro USB شارژ خواهد شد.

قیمت ردمی 12C

ردمی ۱۲ سی در ۴ رنگ مشکی، آبی سورمه‌ای، بنفش و یک رنگ‌ترنجی‌طور ارائه می شود. همچنین ۳ انتخاب حافظه رم و حافظه داخلی وجود دارد که به همراه قیمت‌های بازار چین آن‌ها می‌توانید پایین‌تر ببینید:

  1. ۱- مدل ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۱۰۱ دلار
  2. ۲- مدل ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۱۱۵ دلار
  3. ۳- مدل ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۱۳۰ دلار

ردمی ۱۲ سی فعلا در چین معرفی شده و در دسترس است. درباره قیمت بازار جهانی و زمان عرضه آن اطلاعاتی وجود ندارد. به نظر شما این دستگاه در مقابل نسل قبلی خود یعنی Redmi 10C، حرفی برای گفتن دارد؟

ردمی 10C شیائومی با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ رسما معرفی شد

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

بنظرم Galaxy 4S بهتر از اینه …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)