حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل iQOO 11 Pro به همراه رندر های آن فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO، شایعات

رویداد آینده آیکو در دوم دسامبر (یازدهم آذر ماه) برگزار خواهد شد. تأیید شده است که سری iQOO 11 و iQOO Neo 7 SE در این رویداد معرفی می‌شوند. چند روز مانده به مراسم رونمایی، مشخصات کامل و رندر های iQOO 11 Pro به بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

رندر و مشخصات iQOO 11 Pro فاش شد: طراحی مشابه نسخه پرو و استاندارد

تنها چند روز مانده به معرفی سری آیکو ۱۱، مشخصات کامل iQOO 11 Pro فاش شدن است. این اطلاعات از سوی افشاگر معتبری منتشر شده که رندر های نسخه پرو و استاندارد سری آیکو ۱۱ را نیز به اشتراک گذاشته است. افشاگر اطلاعات یعنی Ishan Agarwal با همکاری وب‌سایت 91Mobiles، جزئیات پرچمداران آینده iQOO را به اشتراک گذاشته است. وی ادعا می کند نسخه استاندارد و پرو پرچمداران آینده این شرکت از نظر طراحی تفاوت چندانی نخواهد داشت. تنها تفاوت عمده، استفاده از صفحه نمایش خمیده در مدل پرو و نمایشگر فلت در نسخه استاندارد است.

رندر آیکو ۱۱ پرو

ادعا می‌شود که محل قرارگیری پورت ها، دکمه ها و طراحی ماژول دوربین iQOO 11 و iQOO 11 Pro مشابه یکدیگر خواهد بود. آن ها همچنین در سه رنگ مشابه یعنی مشکی، سبز نعنایی (با پنل پشتی چرمی) و BMW M Motorsport وارد بازار می‌شوند. iQOO 11 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED E6 با لبه های خمیده خواهد بود. این نمایشگر دارای رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بوده و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین سلفی درون یک پانچ هول و در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است. ادعا می‌شود که سنسور اثر انگشت این دستگاه از نوع اولترا سونیک بوده و در زیر نمایشگر تعبیه شده است.

آیکو ۱۱ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار است

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز آیکو ۱۱ پرو را تأمین خواهد کرد. همچنین پردازشگر تصویر Vivo V2 نیز در این گوشی به کار گرفته می‌شود. وب‌سایت Gizmochina ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند در دو نسخه با ۸-۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل تهیه خواهد بود. در بخش نرم افزار، باید اشاره کنیم که پرچمداران آینده آیکو به رابط کاربری OriginOS و اندروید ۱۳ مجهز می‌شوند.

رندر آیکو ۱۱

سه لنز دوربین در قاب پشتی iQOO 11 Pro قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX866 با گشودگی دیافراگم f/1.75 برخوردار است. دوربین دوم از نوع اولترا واید بوده و با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خود، زاویه ۱۵۰ درجه ای را پوشش خواهد داد. دوربین سوم نیز از نوع تله فوتوست و وضوح ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت. این تلفن هوشمند برای گرفتن عکس های سلفی به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی متکی است.

پرچمدار آینده آیکو به باتری ۴,۷۰۰ میلی آمپری مجهز شده و از شارژ فوق سریع ۲۰۰ وات (به همراه شارژ بی سیم ۵۰ واتی) نیز پشتیبانی خواهد کرد. آخرین نکته، اما نه کم اهمیت، آن است که ابعاد این تلفن هوشمند ۱۶۴.۷ × ۷۵.۳ × ۹ میلی متر و وزن آن ۲۱۲ گرم خواهد بود. تنها نکته ای که هنوز درباره آیکو ۱۱ پرو نمی‌دانیم قیمت آن است. با توجه به آنکه زمان زیادی تا رونمایی نمانده؛ ممکن است حتی همین مورد نیز فاش شود!

طراحی احتمالی iQOO 11 5G چینش دوربین سه گانه با تراشه V2 را نشان می‌دهد

نظر شما درباره پرچمداران آینده iQOO چیست؟ سری شیائومی ۱۳ برای شما جذاب تر است یا سری آیکو ۱۱؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی