حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز هواوی FreeBuds 5i با ANC پیشرفته‌تر و عمر باتری بهتر رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، هواوی

هواوی به‌تازگی از نسل جدید ایربادز میان‌رده خود با نام FreeBuds 5i رونمایی کرده است که به‌عنوان جانشین FreeBuds 4i سال گذشته به‌شمار می‌رود. مدل جدید ایربادز هواوی، حذف نویز فعال (ANC) پیشرفته‌تر با کاهش نویز تا 42db، طراحی سبک‌تر و عمر باتری بهبودیافته بهره می‌برد.

ایربادز هواوی FreeBuds 5i

ایربادز FreeBuds 5i سه سطح حذف نویز را ارائه می‌دهند. هنگامی‌که آن را تا حداکثر تنظیم کنید، نویز را تا 42 دسی‌بل کاهش می‌دهد؛ بهبودی عظیم نسبت‌به 22 دسی‌بل که نسل پیشین FreeBuds 4i از آن بهره می‌برد. درکمال‌تعجب، این میزان حتی چند دسی‌بل بهتر از ایربادز پرچمدار FreeBuds Pro هواوی نیز است. برای تماس‌ها، یک سیستم مجهز به هوش‌مصنوعی با دو میکروفون که صدای شما را برای تماس‌های واضح‌تر استخراج و تقویت می‌کند، در این گجت پوشیدنی تعبیه شده است.

به‌هرحال، این ایربادز دارای درایورهای دینامیک 10 میلی‌متری است و به‌طور خودکار خروجی صدا را تنظیم می‌کند تا به بهترین شکل با شکل گوش شما مطابقت داشته باشد. برای صدایی با کیفیت عالی، ایربادز جدید هواوی از کدک LDAC پشتیبانی می‌کند و دارای گواهینامه بی‌سیم صوتی با وضوح‌بالا است.

FreeBuds 5i از بلوتوث 5.2 با اتصال چندنقطه‌ای استفاده می‌کند. با برنامه‌ی مخصوص به این ایربادز، می‌توانید به‌سرعت اتصال آن‌ها را بین تلفن، تبلت، تلویزیون و هر چیز دیگری که از آن‌ها استفاده می‌کنید، تغییر دهید. همچنین یک حالت مخصوص بازی وجود دارد که تأخیر را به 94 میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد.

ایربادز هواوی FreeBuds 5i

ایربادز هواوی FreeBuds 5i

در مقایسه با 4i، مدل جدید دارای کیس شارژ با بافتی نرم‌تر و شبیه‌به سنگریزه است. این کیس همچنین 18 درصد سبک‌تر است و 33.9 گرم وزن دارد. بااین‌حال، عمر باتری آن اکنون بهبودیافته است؛ به‌طوری‌که خود کیس همراه با ایربادزها اکنون می‌تواند تا 28 ساعت (نسبت‌به 22 ساعت نسل پیشین) با ANC خاموش و تا 18.5 ساعت با ANC روشن دوام بیاورد.

این ایربادز به‌تنهایی زمان گوش دادن بدون وقفه 7.5 ساعت (6 ساعت با ANC) را ارائه می‌دهند. طول عمر بیشتر به‌لطف باتری بزرگ‌تر در بدنه (410 میلی‌آمپرساعت در مقابل 215 میلی‌آمپرساعت نسل پیشین) و کارایی بهبودیافته در هر کدام از ایربادزها (همان باتری 55 میلی‌آمپرساعتی نسل قبل) است. هنگامی‌که باتری تمام شد، شارژ کامل آن یک ساعت طول می‌کشد، اما اگر عجله دارید، شارژ 15 دقیقه‌ای برای 4 ساعت پخش مداوم محتوای صوتی کافی است.

Huawei FreeBuds 5i از امروز با قیمت 600 یوان (90 دلار / 85 یورو / 7000 روپیه) برای پیش‌سفارش در چین در دسترس بوده و فروش آن از 18 ژوئن آغاز می‌شود.

نظر شما درباره‌ی ایربادز جدید هواوی FreeBuds 5i و مشخصات و قیمت آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی