حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی واچ بادز در تصاویر زنده دیده شد: ترکیب ساعت هوشمند و ایربادز در یک گجت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، هواوی

هواوی واچ بادز (Watch Buds) یک گجت پوشیدنی شگفت‌انگیز 2 در 1 به‌نظر می‌رسد که به‌تازگی در تصاویر زنده فاش شده است. این اولین باری است که این ساعت هوشمند در انظار عمومی ظاهر می‌شود اما هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است.

هواوی واچ بادز

طبق ویدیوی کوتاهی که اخیرا در توییتر منتشر شده است، Huawei Watch Buds با طراحی مشابه سری Watch GT 3 عرضه می‌شود. بااین‌حال، این ساعت میزبان دو ساقه ایربادز درون خود است.

برای دسترسی به این ایربادز، ابتدا باید ساعت هوشمند را از سمت پایین باز کنید و درست مانند یک جعبه یا چمدان صفحه آن را به سمت بالا ببرید. سپس در داخل ساعت، دو هدفون استوانه‌ای وجود دارد.

از طرف دیگر، هیچ طرح خاصی روی هدفون وجود نداشته و طراحی آن‌ها بسیار کوچک است. همچنین همان‌طور که در تصاویر زنده می‌بینید، یک مکان نگهدارنده برای جا دادن آن‌ها وجود دارد.

این تصاویر همچنین نشان می‌دهد که ممکن است یک دکمه برای باز کردن صفحه در سمت بالای ساعت هوشمند وجود داشته باشد. پس از فشار دادن، می‌تواند قفل ساعت را آزاد کرده و از ایربادز درون آن استفاده کنید. بااین‌حال، به‌غیر از صفحه بازشونده، سایر قسمت‌های طراحی ساعت، ساده بوده و هیچ مورد قابل‌توجهی در آن دیده نمی‌شود.

هواوی واچ بادز

هواوی واچ بادز

همچنین جعبه این دستگاه که پیش از این فاش شده بود، نشان می‌دهد که ساعت هوشمند از سیستم‌عامل HarmonyOS پشتیبانی می‌کند.

Huawei Watch Buds مطمئناً یک ساعت هوشمند شگفت‌انگیز است که دستاوردهای جالب و جدیدی را با خود به‌همراه دارد. این ساعت همچنین نوآوری هواوی در دنیای گجت‌های پوشیدنی را برای ما یادآور می‌شود که پیش از این، موارد بیشتری را از این شرکت می‌دیدیم.

 

به‌عنوان‌مثال، هواوی Talk Talkband B6 یک نمونه بارز است که به شما امکان می‌دهد دستبند هوشمند را به یک هدفون بلوتوثی تبدیل کنید. همچنین هواوی Watch GT Cyber ​​که اخیراً معرفی شده است به شما امکان می‌دهد تا صفحه ساعت را از قاب آن خارج کنید.

دیدگاه شما پیرامون ساعت هوشمند و ایربادز هواوی واچ بادز چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی