حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واچ فیس توپ گلکسی واچ 5 سامسونگ با آخرین آپدیت به این ساعت اضافه می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، سیستم عامل

سامسونگ به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی را برای آخرین نسل از ساعت‌های هوشمند خود، گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو، منتشر کرده است. این آپدیت، آخرین وصله امنیتی نوامبر 2022 را برای بهبود امنیت ساعت‌ها ارائه کرده و درکنار آن، تعدادی از واچ فیس های جدید با تم توپ فوتبال (Ball Watch Face) با حال‌وهوای جام جهانی را نیز برای سری گلکسی واچ 5 به‌همراه دارد.

واچ فیس توپ گلکسی واچ 5 سامسونگ

به‌گزارش وب‌سایت galaxyclub، جدای از وصله امنیتی، به‌روزرسانی 517.22 مگابایتی واچ فیس های را به آخرین ساعت‌های هوشمند سامسونگ می‌آورد. واچ فیس جدید را می‌توان در دسته گرافیکی اپلیکیشن Galaxy Wearable پیدا کرد. این به شما امکان می‌دهد در طول رویداد جام جهانی 2022 با گذاشتن پرچم آن به‌عنوان پس‌زمینه صفحه ساعت خود، تیم فوتبال موردعلاقه‌تان را تشویق کنید. به‌روزرسانی جدید همچنین تثبیت عمومی و بهبود عملکرد را به‌ارمغان می‌آورد.

برای دانلود آپدیت جدید در سری گلکسی واچ 5، به اپلیکیشن Galaxy Wearable در گوشی هوشمند اندرویدی خود بروید. سپس به بخش Watch settings > Watch software update رفته و در تب Home بر روی Watch software update ضربه بزنید، سپس گزینه Download and install را بزنید تا دانلود آپدیت شروع شود.

واچ فیس توپ گلکسی واچ 5 سامسونگ

واچ فیس توپ گلکسی واچ 5 سامسونگ

علاوه‌بر دریافت آپدیت جدید، همچنین می‌توانید 50 دلار تخفیف بر روی گلکسی واچ 5 دریافت کنید که درحال‌حاضر در آمازون 229 دلار قیمت دارد. آخرین نسل از ساعت‌های هوشمند سامسونگ، ویژگی‌های ردیابی سلامتی، بهبود طراحی، افزایش عمر باتری و سایر موارد را با خود به‌همراه دارد. ویژگی‌های ردیابی سلامت این ساعت از بهترین‌ها بوده و مطالعه اخیر نشان داده که اندازه‌گیری ترکیب بدن Galaxy Watch 5 بسیار دقیق است.

انتظار می‌رود گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک در هفته‌های آینده آپدیت جدید با تم توپ فوتبال و وصله‌های امنیتی نوامبر 2022 را دریافت کنند. به‌محض انتشار این آپدیت، آن را به شما اطلاع خواهیم داد.

نظر شما درباره واچ فیس‌های توپ سری گلکسی واچ 5 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی