حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسنپدراگون ۸ نسل ۲ اورکلاک شده توسط سامسونگ و برای گلکسی S23 تولید خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در بازاری که تراشه پرچمدار سال را می‌توانید در پرچمدار اقتصادی‌های بعضا زیر ۶۰۰ دلار پیدا کنید، اگر یک گوشی پرچمدار بخواهد تمایز خود را حفظ کند، بهتر است نسخه خاصی از تراشه پرچمدار سال را داشته باشد. کره‌ای‌ها این را متوجه هستند و گفته می‌شود که اسنپدراگون ۸ نسل ۲ اورکلاک شده توسط سامسونگ و برای گلکسی S23 تولید خواهد شد.

اسنپدراگون ۸ نسل ۲ اورکلاک شده

کمتر از ۲ هفته پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتیم گلکسی اس 23 ممکن است با نسخه انحصاری اسنپدراگون 8 نسل 2 با فرکانس بالاتر معرفی شود. شایعه شده است که به جای محدود کردن  کلاک هسته با کارایی فوق‌العاده Cortex X-3 این تراشه در 3.2 گیگاهرتز، تراشه‌ای که در قلب گلکسی S23 یافت می‌شود دارای Cortex X-3 با کلاک 3.32 است. این یعنی ۱۲۰ مگاهرتز کلاک بالاتر نسبت به نسخه فعلی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ که برای دیگر شرکت‌ها در دسترس است.

لیست تمام برندهایی که عرضه گوشی پرچمدار با اسنپدراگون 8 نسل 2 را تأیید کرده‌اند

هسته Cortex X-3 تا 25٪ عملکرد بهتری نسبت به Cortex X-2 ارائه می دهد. ARM می گوید:

“برنامه سفارشی Cortex-X امکان سفارشی سازی و تمایز فراتر از نقشه راه سنتی محصولات Arm Cortex را فراهم می کند و به شرکای ما راهی برای ارائه عملکرد نهایی مورد نیاز برای موارد استفاده خاص خود ارائه می دهد.”

به طور سنتی، سامسونگ سری گلکسی S را با تراشه اگزینوس خود در همه جا به جز ایالات متحده، کانادا و چین عرضه می کند. بسیاری از کاربرانی که نسخه اگزینوس پرچمدارهای سامسونگ را دریافت می‌کردند از این موضوع راضی نبودند. گویا این موضوع امسال اصلاح خواهد شد زیرا کوالکام تقریباً تایید کرده است که امسال “سهم جهانی” از سری گلکسی اس 23 خواهد داشت.

اسنپدراگون ۸ نسل ۲ اورکلاک شده ساخت سامسونگ

امروز اخباری در مورد “نسخه ویژه” سامسونگ از Snapdragon 8 Gen 2 منتشر شده است. در حالی که TSMC نسخه عادی این چیپست را تولید خواهد کرد، به نظر می رسد ریخته‌گری سامسونگ نسخه اورکلاک تراشه را برای گوشی های خود این شرکت تولید خواهد کرد.

توییتی وجود دارد که می‌گوید اسنپدراگون ۸ نسل ۲ ساخت سامسونگ با استفاده از فرآیند LPE چهار نانومتری این ساخته شده است در حالی که نوع نسخه عادی آن با استفاده از گره فرآیند N4P شرکت TSMC تولید می شود.

سری گلکسی اس 23 سامسونگ شامل گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا است. انتظار می رود این سه دستگاه در نیمه اول زمستان ۱۴۰۱ و در رویداد بعدی سامسونگ Unpacked معرفی شوند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این انتخاب سامسونگ برای آن‌ها تبدیل به یک برگ برنده خواهد شد یا مثل همان اگزینوس‌های نه‌چندان محبوب سبب یک افت در محبوبیت پرچمدارهای این شرکت خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)