حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

والپیپر های سری ریلمی ۱۰ پرو را همین الان از ترنجی دانلود کنید!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

سه روز پیش بود که سری ریلمی ۱۰ پرو معرفی شدند. از ویژگی مشترک این تلفن های هوشمند می‌توان به برخورداری از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، پشتیبانی از شارژ سریع، باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری و سیزدهمین نسخه اندروید به همراه رابط کاربری Realme UI 4.0 اشاره کرد. سری ریلمی ۱۰ پرو والپیپر های جذابی دارند که هم اکنون می‌توانید آن ها را از ترنجی دریافت کنید.

سری ریلمی ۱۰ پرو والپیپر های جذابی دارند!

ریلمی ۱۰ پرو از صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی IPS LCD با وضوح FullHD+ استفاده می‌کند. این نمایشگر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. نسخه پرو پلاس نیز دقیقا همین نرخ به روزرسانی تصویر را داراست. اما پنل به کارگرفته شده در این نسخه از نوع AMOLED بوده و توانایی تولید حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت (صفحه نمایش نسخه پرو ۶۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند) را دارد.

Realme 10 Pro Plus

هر دو عضو سری Realme 10 Pro از تراشه های میان رده ۶ نانومتری استفاده می‌کنند. ریلمی تصمیم گرفته تا در نسخه پرو به سراغ تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ برود. نسخه پرو پلاس اما به تراشه جدید دیمنسیتی ۱۰۸۰ مجهز شده است. برای یک گوشی میان رده پریمیوم، هر دو تراشه قدرت پردازشی مطلوبی دارند. و از شبکه اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کنند. مدیاتک برای تراشه Dimensity 1080 به سراغ پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 رفته است. در صورتی که نیروی پردازشی گرافیکی اسنپدراگون ۶۹۵ توسط آدرنو ۶۱۹ تأمین می‌شود.

طراحی ماژول دوربین هر دو گوشی مشابه یکدیگر است. نسخه پرو اما دارای دو دوربین و نسخه پرو پلاس دارای سه دوربین در قاب پشتی خود است. دوربین اصلی هر دو این تلفن های هوشمند رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی، به همراه گشودگی دیافراگم f/1.8، دارد. دوربین دوم نسخه پرو از نوع تشخیص عمق بوده و در هنگام عکاسی پرتره به کمک کاربران خواهد آمد. Realme 10 Pro Plus اما به دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی دیگر (به جز دوربین اصلی) مجهز شده است. دوربین ۸ مگاپیکسلی این گوشی برای عکاسی اولترا واید بوده و دوربین دیگر از نوع ماکرو است. هر دو این تلفن های هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کنند. ریلمی ۱۰ پرو پلاس از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی کرده؛ در حالی که نسخه پرو تنها از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

ریلمی ۱۰ پرو و پرو پلاس با اندروید ۱۳ پیش فرض معرفی شدند

نظر شما درباره والپیپر های سری ریلمی ۱۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی