حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هند نیز احتمالا اپل را مجبور به استفاده از USB-C در آیفون خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

هند به تبعیت از اتحادیه اروپا که اخیراً قانون مشابهی را تصویب کرد، درحال پیشرفت در طرح پیشنهادی دولت خود است که بر اساس آن، شارژر استاندارد USB-C در همه گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها اجرا خواهد شد و به‌طور غیرمستقیم، اپل را مجبور به استفاده از پورت USB-C در گوشی آیفون خود می‌کند.

اجبار اپل به استفاده از USB-C در آیفون توسط هند

در یک بیانیه مطبوعاتی دولتی، وزیر امور مصرف‌کنندگان، غذا و توزیع عمومی هند، Rohit Kumar Singh، بیان کرد که آژانس‌های دولتی و خصوصی مختلف جلسه‌ای برگزار کردند و توافق گسترده‌ای بین ذینفعان در مورد پذیرش USB Type-C به‌عنوان یک درگاه شارژ استاندارد برای دستگاه‌های الکترونیکی مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و غیره به‌وجود آمد.

درنظر گرفتن اجباری کردن شارژر مشترک برای دستگاه‌های مصرف‌کننده قبلاً در ماه آگوست گزارش شده بود؛ بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد دولت پس از اینکه در ابتدا گفته بود امکان چنین قانونی را بررسی می‌کند، در حال پیشبرد پیشنهاد خود است.

اجبار اپل به استفاده از USB-C در آیفون توسط هند

اجبار اپل به استفاده از USB-C در آیفون توسط هند

اگر هند با طرح پیشنهادی پیش برود، راه اتحادیه اروپا را دنبال خواهد کرد که اخیراً قانونی را تصویب کرده است که USB-C را در طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی تا سال 2024 الزامی می‌کند. در یک رویداد اخیر گفته شد که اپل باید از قانون جدید اتحادیه اروپا پیروی کند و به‌طور غیرمستقیم تأیید کرد که این شرکت مجبور است تا در آینده نزدیک، پورت شارژ USB-C را در تمامی مدل‌های گوشی آیفون خود به کار بگیرد.

مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، معتقد است که همه مدل‌های آیفون 15، پورت لایتنینگ را به‌نفع USB-C کنار می‌گذارند، اما تنها مدل‌های رده‌بالاتر سری آیفون 2023 از سرعت انتقال سریع‌تر بهره می‌برند.

درنهایت، نظر شما درباره اجبار اپل به استفاده از پورت استاندارد USB-C در گوشی‌های آیفون توسط دولت هند و سایر مجامع بین‌المللی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی