حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پورت USB C آیفون ۱۵ در مقایسه با آیفون ۱۵ پرو متفاوت خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

سری آیفون ۱۴ معرفی شد و شایعه چند ساله پورت USB C با آن محقق نشد. با فشار اتحادیه اروپا اما منابع متعددی معتقدند که سری iPhone 15 به پورت USB C مجهز خواهند بود. جدیدترین گزارش‌ها به ما می گوید که پورت USB C آیفون ۱۵ در مقایسه با آیفون ۱۵ پرو متفاوت خواهد بود.

پورت USB C آیفون ۱۵

اپل در حال تغییر پورت آیفون‌های خود به USB-C است، اما باید دید که این تغییر چه زمانی انجام می شود. مینگ چی کو (تحلیلگر مشهور) مطمئن است که تغییر پورت در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ اتفاق خواهد افتاد که باید همزمان با عرضه سری آیفون 15 باشد.

وی معتقد است که اپل پورت USB-C را به تمام مدل‌های جدید آیفون 15 خود می‌آورد، اگرچه فقط مدل های آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس هستند که استاندارد USB 3.2 یا حداقل تاندربولت 3 را دریافت می‌کنند. این بستر باید تا 40 گیگابیت در ثانیه را برای انتقال داده عرضه کند. آیفون 15 و 15 مکس از USB C با استاندارد USB 2.0 (تا 480 مگابیت بر ثانیه) بهره خواهند برد که سرعتی مشابه پورت لایتنینگ آیفون های فعلی است.

اپل سابقه طولانی در تبعیض ویژگی‌ها بین آیفون‌های مدل پرو و معمولی خود دارد، بنابراین استاندارد پرسرعت‌تر USB-C در مدل‌های پرو برای کوپرتینویی حرکتی منطقی به نظر می‌رسد. وی همچنین حدس می‌زند که اپل ممکن است دکمه‌های ولوم حالت جامد (بدون بازخورد فیزیکی-مشابه Touch ID آیفون ۷ و ۸) را به سری 15 پرو اضافه کند. 15 پرو مکس ممکن است لنز پریسکوپی با بزرگنمایی تا 6 برابر نیز داشته باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر سری آیفون ۱۵ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)