حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی سری ویوو X90 به‌همراه نمایش طراحی آن‌ها در ویدیوهای تبلیغاتی فاش شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | ویوو

کمپانی ویوو جزئیات دوربین سری X90 خود را در هفته‌های گذشته انجام داده و اخیراً نیز تراشه V2 را معرفی کرده است که برای اولین بار در سری X90 استفاده خواهد شد. حال امروز، یک ویدیوی تبلیغاتی منتشرشده به ما می‌گوید که خانواده X90 ویوو در تاریخ 22 نوامبر/1 آذر ساعت 19 به‌وقت محلی در چین معرفی خواهد شد. این ویدیو شامل طراحی کلی این گوشی‌ها در رو رنگ مشکی و قرمز می‌باشد که ماژول دوربین بسیار بزرگ مدل پرو پلاس به‌همراه سنسور دوربین 1 اینچی آن را نمایش می‌دهد.

تاریخ معرفی سری ویوو X90

ویدیو منتشرشده جدید همچنین شامل گوشی +vivo X90 Pro نیز است که پیش‌تر در یک عکس لو رفته بود اما اکنون این گوشی را در یک تیزر رسمی در رنگ قرمز چرمی می‌بینیم. درحالی‌که ویدیوی تبلیغاتی مدل استاندارد این سری را در رنگ مشکی نیز به ما نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید کلیپ را مشاهده کنید.

ویدیوی دیگر منتشرشده نشان می‌دهد که سری X90 از تاریخ 14 نوامبر در چین برای پیش‌سفارش آماده می‌شود. این تیزر همچنین به ما می‌گوید که ویوو ایربادز TWS 3 خود را نیز درکنار مدل جدید گوشی‌های هوشمند در تاریخ 1 آذرماه رونمایی خواهد کرد.

انتظار می‌رود سری X90 در زمان عرضه شامل سه مدل استاندارد، پرو و ​​پرو پلاس باشد. +X90 Pro اخیراً در بنچمارک Geekbench با اندروید 13، 12 گیگابایت رم و تراشه معرفی‌نشده‌ی اسنپدراگون 8 نسل 2 مشاهده شده است. انتظار می‌رود مدل استاندارد دارای تراشه Dimensity 9200 باشد، درحالی‌که نسخه Pro می‌تواند همان چیزی باشد که ویوو قصد داشت آن را به‌عنوان +X80 Pro در شهریورماه عرضه کند، اما درنهایت لغو شد.

تاریخ معرفی سری ویوو X90

تاریخ معرفی سری ویوو X90

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های سری X90 سنسور 1 اینچی لنز اصلی دوربین آن خواهد بود. این گوشی همچنین دارای دوربین چهارگانه در پشت خود بوده که فلاش LED در گوشه بالا سمت راست و نام تجاری Zeiss نیز درست در بالای نوار مشکی با متن “Xtreme Imagination” روی آن قرار دارد.

دوربین اصلی با یک دوربین فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو پرتره 50 مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپی 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B همراه خواهد بود. این گوشی همچنین دارای ISP V2 Vivo است که گفته می‌شود عملکرد دوربین را در نور کم و حالت پرتره بهبود می‌بخشد.

براساس شایعات، این گوشی در قسمت جلویی دارای نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED با وضوح +QHD و رفرش‌ریت 120 هرتز می‌باشد.

نظر شما درباره سری ویوو X90 و جزئيات طراحی و دوربین این گوشی‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

طراحیش خاص عامه پسند نیس
ولی جالبه همه حتی فکر کنم جی ال ایکس هم اگه با Zeiss همکاری کنه از سونی بهتر دوربین بزنه
لامصب سونی چند ساله داره باهاش کار میکنه ولی دریغ
ب گمونم خود سونی ایراد داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی