حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو رسما اسپانسر جام جهانی 2022 قطر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ویوو

جام جهانی فوتبال 2022 کمتر از دو ماه دیگر و در تاریخ 20 نوامبر با میزبانی قطر آغاز خواهد شد. برای دومین جام جهانی متوالی، اتحادیه فوتبال با برند ویوو که شریک رسمی گوشی‌های هوشمند درطول این رویداد خواهد بود، همکاری می‌کند. این مشارکت حاصل قراردادی است که vivo در سال 2017 با فیفا امضا کرد تا اسپانسری شش ساله فوتبال را برعهده بگیرد.

ویوو اسپانسر جام جهانی 2022 قطر

این همکاری دیروز در جریان معرفی مدل پیشرفته‌تر گوشی هوشمند تاشو ویوو، X Fold Plus، روزی که مصادف با 118 سالگرد فیفا بود، اعلام شد.

در رابطه با این اعلامیه، Spark Ni، معاون و مدیر ارشد بازاریابی ویوو، اعلام کرد:

    «فوتبال این قدرت را دارد که مردم را دور هم جمع کند. vivo معتقد است که نوآوری می‌تواند به طرفداران فوتبال کمک کند تا جامعه‌ای بسازند و تجربیات هیجان‌انگیز جام جهانی را با همه در سراسر جهان به‌اشتراک بگذارند؛ خواه آن‌ها درحال تماشای بازی‌ها در یک استادیوم فوتبال باشند یا از تجربه از راه دور لذت ببرند.»

مشارکت امسال لوگوی vivo را در مکان‌های تبلیغاتی اصلی مانند پنل‌های کناری زمین چمن فوتبال، تخته پشتی برای مصاحبه و سایر نمایش‌های بصری قرار می‌دهد. در ازای آن، این شرکت پرچمداران «پیشرو صنعت» را در اختیار کارکنان جام جهانی فوتبال قرار می‌دهد تا آماده‌سازی کامل و «تقویت برگزاری موفقیت‌آمیز» مسابقات را انجام دهند.

ویوو اسپانسر جام جهانی 2022 قطر

ویوو اسپانسر جام جهانی 2022 قطر

این همکاری گام دیگری برای vivo در ابعاد جهانی آن است که به این شرکت کمک می‌کند تا برند خود را به افراد بیشتری در سطح بین‌المللی به‌نمایش بگذارد. از سال 2014، این شرکت در بیش از 60 کشور و منطقه گسترش یافته و با ظهور خود در قطر، انتظار دارد به مخاطبان جهانی 5 میلیاردی، ازجمله 400 میلیون کاربر فعال، دست یابد.

ویوو همچنین با فیفا در طول جام عربی در قطر در سال گذشته و همچنین یوفا برای یورو 2020 (که در سال 2021 پس از به تعویق افتادن آن به‌دلیل همه‌گیری کرونا برگزار شد) همکاری کرده است.

نظر شما درباره اسپانسری جام جهانی 2022 قطر توسط برند ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی