حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A73 سامسونگ رسما عرضه شد: رابط کاربری One UI 5.0

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سامسونگ

پس از عرضه آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A53 و گلکسی A33 توسط سامسونگ حالا نوبت به برادر بزرگتر و گران‌تر آنهاست که اولین دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را به خانواده Galaxy A آورده است. بله، امروز آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A73 سامسونگ رسما عرضه شده و رابط کاربری One UI 5.0 برای کاربران آن در دسترس است.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A73

به‌روزرسانی پایدار اندروید 13 برای گلکسی A73 5G سامسونگ با ورژن A736BXXU2BVK2 ارائه می‌شود. با این حال، وصله امنیتی نوامبر 2022 در این آپدیت ارائه نمی‌شود. به‌روزرسانی جدید در مالزی منتشر شده و انتظار داریم تا چند روز آینده در سایر کشورها نیز عرضه شود.

اگر کاربر Galaxy A73 5G هستید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی Download and install، به‌روزرسانی پایدار Android 13 با رابط کاربری One UI 5.0 را نصب کنید.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A53

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A53

به‌روزرسانی اندروید 13 سامسونگ برای گلکسی A73 طراحی رابط کاربری اصلاح‌شده‌ای را به ارمغان می‌آورد که شامل ویجت‌های گروهی، اجرای بهتر Material You با ویژگی پالت رنگ و آیکون‌های برنامه بزرگ‌تر برای اعلان‌ها است. تغییرات جزئی در منوی تنظیمات و تغییر تنظیمات سریع وجود دارد.

سامسونگ همچنین تمامی برنامه های موجود در One UI 5.0 را بهبود بخشیده است. ویژگی OCR در برنامه های داخلی دوربین، گالری و صفحه کلید می تواند متن را از تصاویر استخراج کند. صفحه کلید سامسونگ همچنین ایموجی ها، شکلک های متحرک و ایموجی های واقعیت افزوده را به ارمغان می آورد. عملکرد، نرمی UI و انیمیشن‌ها بهبود یافته است.

شما گلکسی A73 دارید؟ آپدیت اندروید ۱۳ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)