حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A33 سامسونگ رسما ارائه شد: رابط کاربری One UI 5.0

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سامسونگ

پس از عرضه آپدیت اندروید ۱۳ برای پرچمدارهای ۳ سال اخیر سامسونگ در یک هفته، آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A53 دیروز عرضه شد. حالا این آپدیت به گوشی ارزان‌تر از آن یعنی Galaxy A33 می رسد! بله، امروز آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A33 سامسونگ رسما ارائه شده و رابط کاربری One UI 5.0 را برای آن به ارمغان می‌آورد.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A33

هنوز تا پایان آبان بیش ار ۱۰ روز باقی مانده است و آپدیت گوشی‌های سامسونگ برای ارتقا با اندروید ۱۳ با قدرت در حال عرضه است. هر چند که عرضه آپدیت اندروید ۱۳ سه نسل اخیر پرچمداران سامسونگ آن هم در یک روز، خودش یک رکورد محسوب می شود اما عرضه آپدیت ۲ گوشی میان رده در همان هفته یک شگفتی است، حداقل برای دنیای اندروید!

گلکسی A33

گلکسی A33

گلکسی A33 سامسونگ با همان تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ گلکسی A53 عرضه شده است. دستگاهی که در بخش نمایشگر و دوربین با برادر بزرگتر خود متفاوت است اما گواهی مقاومت در برابر آب IP67 و وعده ۴ سال آپدیت اساسی اندروید توسط سامسونگ را با آن مشترکا به همراه دارد.

اگر در یک کشور اروپایی زندگی می‌کنید (تقریباً هر کشور اروپایی) یا صاحب یک دستگاه گلکسی A33 مجهز به 5G هستید که در اروپا خریداری شده‌است می‌توانید وارد منوی تنظیمات بشوید و از بخش آپدیت نرم افزاری بررسی کنید که این آپدیت OTA برای شما عرضه شده است یا نه.

به نظر می رسد که آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ با رابط کاربری One UI 5.0 نقطه طلایی عملکرد این تولیدکننده گوشی‌های اندرویدی در بخش ارائه آپدیت و تا کنون است.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در این بخش چیست؟

خط زمانی عرضه آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ با One UI 5.0 (شامل سری Galaxy M)

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

احتمالا بعدیش هم M33 ست که همین چیپسته … سامسونگ فوق العاده داره سریع اپدیت میده…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)