حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A53 سامسونگ با One UI 5.0 رسما عرضه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سامسونگ

پس از ارایه آپدیت اندروید ۱۳ برای گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ حالا نوبت رسیده جدیدترین آپدیت اندروید و رابط کاربری سامسونگ به گوشی اقتصادی جدید این شرکت کره ای است. بله، امروز آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A53 سامسونگ با One UI 5.0 رسما عرضه شده است.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A53

این یک غافلگیری بزرگ برای کاربران Galaxy A53 5G است! سامسونگ آپدیت پایدار اندروید 13 را با One UI 5.0برای Galaxy A53 5G در کشورهای اروپایی منتشر کرده است. در ابتدا قرار بود این گوشی در ۱ ماه آینده این آپدیت را دریافت کند، اما سامسونگ این به‌روزرسانی را یک ماه زودتر ارائه کرده است.

به‌روزرسانی پایدار اندروید 13 برای Galaxy A53 5G با ورژن A536BXXU4BVJG ارائه می‌شود. این آپدیت رابط کاربری One UI 5.0 را به همراه دارد، اما این رام جدید همچنان از وصله امنیتی اکتبر 2022 استفاده می کند. این به روز رسانی باید به زودی در تمام کشورهای اروپایی منتشر شود. در بازارهای دیگر، می‌توان انتظار داشت که این به‌روزرسانی ظرف چند روز آینده منتشر شود.

آپدیت One UI 5.0 گلکسی A53

آپدیت One UI 5.0 گلکسی A53

اگر گلکسی A53 5G دارید و اگر در اروپا زندگی می‌کنید، اکنون می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی Download and install، به‌روزرسانی اندروید 13 را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

رابط کاربری One UI 5.0 طراحی رابط کاربری اصلاح شده ای را ارائه می دهد که دارای ویژگی گسترده پالت رنگ، طراحی ساده اعلان ها و منوی تنظیمات ساده شده است. سامسونگ برای افزودن ویژگی‌های بیشتر و طراحی رابط کاربری بهتر، همه برنامه‌های پیش فرض خود را بهبود بخشیده است. این به روز رسانی همچنین عملکرد، حریم خصوصی و امنیت گوشی را بهبود می بخشد.

شما گلکسی A53 دارید؟ اگر آپدیت اندروید ۱۳ آن را دریافت کردید، اینجا به ما بگویید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)