حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر اوپو Find N2 به‌همراه مشخصات داخلی و اسکرین‌شات‌های این گوشی تاشو فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که اوپو درحال کار بر روی دو گوشی هوشمند تاشو جدید می‌باشد که یکی از آن‌ها ممکن است گوشی تاشو Find Flip با فرم جدید باشد و دیگری جانشین Find N که در دسامبر 2021 به‌عنوان اولین دستگاه تاشوی این شرکت چینی معرفی شد. حال به‌تازگی، رندر گوشی اوپو Find N2 منتشر شده است که از طراحی نسبتا یکسان با نسل پیشین خود با همان ابعاد جمع‌وجور حکایت دارد. همچنین مشخصات داخلی و اسکرین‌شات‌هایی از محیط رابط کاربری این دستگاه نیز فاش شده است که در ادامه به جزئيات آن‌ها می‌پردازیم.

رندر اوپو Find N2

رندر منتشرشده از اوپو Find N2 همان ظاهر مدل نسل اول را برای ما تداعی می‌کند که تنها طراحی ماژول دوربین پشتی آن تغییر کرده و این‌بار به شکل مربعی درآمده است.

رندر اوپو Find N2

رندر اوپو Find N2

برخی از اسکرین‌شات‌ها از آنچه که به‌نظر می‌رسد متعلق‌به نسخه آزمایشی OPPO Find N2 می‌باشد، به‌صورت آنلاین به‌بیرون درز کرده است. این تصاویر همچنین چند مشخصات کلیدی این گوشی را فاش می‌کند. در تصاویر، مشاهده می‌کنید که Find N2 دارای شماره مدل PGU110 است و از نمایشگر تاشو با پشتیبانی از رفرش‌ریت 120 هرتز بهره می‌برد.

این گوشی تاشو همچنین از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کند. فایند N2 به تراشه MariSilicon X خود اوپو نیز مجهز شده است تا تجربه عکاسی در نور کم را بهبود ببخشد. علاوه‌بر این، بهینه‌سازی‌های دوربین Hasselblad ممکن است در این دستگاه پشتیبانی شود.

سایر مشخصات احتمالی فاش‌شده نشان می‌دهد که OPPO Find N2 به نمایشگر خارجی 5.5 اینچی OLED مجهز خواهد شد که وضوح 2120 در 1080 پیکسل و رفرش‌ریت 120 هرتز را ارائه می‌دهد. در مورد نمایشگر داخلی دستگاه اما، جزئياتی منتشر نشده است. بااین‌حال، گزارش‌های گذشته حاکی از آن است که Find N2 دارای نمایشگر 7.1 اینچی داخلی خواهد بود.

باتری 4520 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی انرژی Find N2 را تأمین می‌کند و انتظار می‌رود مانند نسل قبلی خود، این مدل نیز از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند.

ماژول دوربین Find N2 شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX890، یک سنسور فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی Sony IMX581 و یک سنسور تله‌فوتو 12 یا 13 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی همچنین احتمالاً ColorOS 13 مبتنی‌بر اندروید 13 را اجرا کرده و در رنگ‌های سیاه، سفید و سبز عرضه می‌شود.

برای یادآوری، Find N اصلی با نمایشگر OLED تاشو 7.1 اینچی، نمایشگر خارجی 5.5 اینچی، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 33 واتی عرضه شد. این گوشی دارای یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی و یک دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی (اصلی) + 16 مگاپیکسلی (فوق‌عریض) + 13 مگاپیکسلی (تله‌فوتو) بود.

نظر شما درباره رندر اوپو Find N2 و مشخصات احتمالی گوشی تاشو آینده این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی