حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم عامل HarmonyOS 4 هواوی سال آینده معرفی و منتشر خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | HarmonyOS، هواوی

در کنفرانس توسعه‌دهندگان HDC 2022 هواوی، این شرکت جزئياتی را پیرامون سیستم عامل HarmonyOS 4 اعلام کرد. همان‌طور که اکنون تأیید شده است، هواوی درنظر دارد تا نسخه آینده سیستم عامل اختصاصی خود را سال آینده میلادی معرفی و برای دستگاه‌های سازگار منتشر کند.

سیستم عامل HarmonyOS 4 هواوی

این خبر در جریان رویداد HDC 2022 توسط مدیر عملیاتی گروه تجاری مصرف‌کنندگان هواوی، He Gang، اعلام شد که نسخه بعدی HarmonyOS 4 در سال آینده منتشر خواهد شد.

طبق اطلاعات، HarmonyOS 4 نقش مهمی در ایجاد مفهوم “HarmonyOS World” و کار با فناوری‌های مربوطه خواهد داشت. بااین‌حال، He Gang هیچ جزئیات یا طراحی رابط کاربری خاصی را برای کاربران فاش نکرد.

HarmonyOS اکنون حدود 30 هزار API را جمع‌آوری کرده تا به توسعه‌دهندگان کمک کند تا ویژگی‌های جدید را در سیستم‌عامل و همچنین برنامه‌های تلفن همراه نصب کنند.

HarmonyOS به‌عنوان یک سیستم‌عامل چند پلتفرمی توسط هواوی طراحی شده است و سفر خود را در سال 2019 آغاز کرد. از آنجا، این شرکت HM OS 1 را برای تلویزیون‌های هوشمند معرفی کرد و پس از آن HarmonyOS 2 را در سال بعد برای گوشی‌های هوشمند و سپس سایر دستگاه‌ها ارائه کرد.

سیستم عامل HarmonyOS 4 هواوی

سیستم عامل HarmonyOS 4 هواوی

HarmonyOS 2.0 انقلابی بود و دروازه‌ای را برای سازگاری با گوشی‌های هوشمند باز کرد، آغازی که کاربران گوشی‌های هوشمند هواوی منتظر آن بودند. HarmonyOS 3 مرحله بعدی بود و گوشی‌ها، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های هوشمند هواوی چندی پیش ارتقاء به این نسخه را آغاز کرده‌اند.

در رویداد اخیر، مدیرعامل گروه تجاری مصرف‌کننده هواوی، بیش از 320 میلیون نصب HarmonyOS را تأیید کرد که یک نقطه عطف جدید برای این سیستم‌عامل است.

از سوی دیگر، سیستم‌عامل دستگاه‌های الکترونیکی شخص ثالث هواوی، HarmonyOS Connect نیز اکنون با 250 میلیون نصب و افزایش 212 درصدی دستگاه‌هایی که با این سیستم‌عامل عرضه می‌شوند، به رکوردهای جدیدی دست یافته است.

با این وجود، اکنون باید تا کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی در سال 2023 منتظر بمانیم تا HarmonyOS 4 در آن به‌صورت رسمی معرفی شود.

نظر شما درباره معرفی سیستم عامل HarmonyOS 4 هواوی در سال آینده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی