حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت هواوی MatePad Pro 13.2 با HarmonyOS 4 رسما معرفی شد: بزرگترین تبلت هواوی

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، هواوی

اخبار رویداد پاییزه هواوی را با خبر رونمایی از برند تازه Ultimate Design آغاز کردیم که برای محصولات پریمیوم این شرکت در نظر گرفته شده است. به جز این برند، بزرگترین تبلت هواوی نیز رونمایی شد. تبلت هواوی MatePad Pro 13.2 با HarmonyOS 4 و شارژر ۸۸ وات عرضه می‌شود. طبیعتا اندازه نمایشگر آن نیز در نام دستگاه مشخص و برابر ۱۳.۲ اینچ است. این نمایشگر مشابه گلکسی تب اس ۹ اولترا (و نسل قبلی آن) یک ناچ هم دارد.

تبلت هواوی MatePad Pro 13.2

هواوی میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی دارای یک صفحه نمایش بزرگ است که این شرکت آن را “بدون حاشیه” توصیف کرده است. این اولین تبلت دارای نمایشگر OLED منعطف در جهان است که نسبت صفحه نمایش به بدنه فوق العاده 94 درصد را دارد. هواوی به نمایشگر این تبلت “immersive display” می‌گوید و مدعی ارائه رنگ های واقعی است. این برند چینی می‌گوید نمایشگر مذکور تماشای فیلم را طوری می کند که انگار آنجا هستید.

وضوح صفحه نمایش 2880×1920 پیکسل بوده، از طیف رنگ گسترده P3 همراه با مدیریت رنگ حرفه ای و نسبت کنتراست 1000000:1 پشتیبانی می کند. حداکثر روشنایی 1000 نیت و رفرش‌ریت 144 هرتز است.

این تبلت گواهینامه معتبر Rheinland Global Eye Protection 3.0 را دریافت کرد که برای مراقبت از چشم کاربر اهمیت دارد.

تبلت هواوی MatePad Pro 13.2 مانند نمایشگر بزرگش، ظرفیت باتری بالایی (هنوز ظرفیت باتری اعلام نشده است) هم دارد. شما می‌توانید آن را با یک شارژ فوق سریع سیمی 88 واتی شارژ کنید. به لطف این شارژر می تواند ۸۵ درصد باتری را تنها در 40 دقیقه و ۰ تا ۱۰۰ را در کمی بیشتر از ۱ ساعت شارژ کند. برای مقایسه باید گفت که زمان شارژ کامل آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی حدود ۳ ساعت است.

این تبلت غول‌پیکر هواوی با استفاده از فناوری StarLight به Huawei M-Pencil (نسل سوم) مجهز شده است. این مجموعه توان تمایز ۱۰ هزار سطح حساسیت فشار دست شما دارد که امکان شبیه‌سازی بهتر عملکرد قلم، جوهر و تغییرات ظریف نوشتار را فراهم می‌کند. همچنین امکان اتصال به کیبرد بزرگ مناسب خود را دارد.

هواوی MatePad Pro 13.2 در بخش نرم افزار با سیستم عامل HarmonyOS 4 و نرم‌افزاری حرفه‌ای هوشمند مخصوص کسب‌وکار عرضه می‌شود. این تبلت برنامه‌های انحصاری مانند WPS Office را ارائه می‌کند و از همگام‌سازی ابری حساب، انتقال محتوا با کشیدن و رها کردن، و سایر ابزارهای مهم اداری پشتیبانی می‌کند.

در دست تکمیل است …

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)