حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ و اکسپریا ۵ مارک ۴ رسما عرضه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سونی

آپدیت اندروید ۱۳ کم کم به موبایل‌های اندرویدی خواهد آمد و بررسی سرعت عملکرد عرضه آپدیت جدید گوگل توسط تولیدکنندگان اندرویدی می تواند جالب توجه باشد. سونی شاید موبایل زیادی تولید نکند و سهم بازار قابل ذکری را این روزها نداشته باشد اما عملکردش در عرضه آپدیت Android 13 جذاب است. امروز آپدیت اندروید ۱۳ سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ و اکسپریا ۵ مارک ۴ رسما عرضه شده که جز سریع‌ترین برندها در این زمینه به شمار می رود.

آپدیت اندروید ۱۳ سونی اکسپریا ۱ مارک ۴

سونی امروز از آغاز عرضه به‌روزرسانی اندروید 13 برای پرچمداران Xperia 1 IV و Xperia 5 IV خبر داد.

آپدیت اندروید ۱۳ سونی اکسپریا ۱ مارک ۴

آپدیت اندروید ۱۳ سونی اکسپریا ۱ مارک ۴

جزئیاتی در مورد اینکه عرضه آپدیت اندروید ۱۳ سونی از چه بازاری شروع می شود، حجم آن چقدر است یا اینکه آیا ویژگی های خاصی اضافه خواهد شد، در دسترس نیست. اما اگر صاحب هر یک از این تلفن‌ها هستید، به شما توصیه می‌کنیم که همین حالا در دسترس بودن این به‌روزرسانی بررسی کنید.

سیستم عامل اندروید 13 بر اساس زبان طراحی Material You با قابلیت سفارشی‌سازی تم، رنگ و آیکون‌ها، به‌روزرسانی‌های رفاه دیجیتال و امنیت، امکان تنظیم زبان‌های مختلف برای برنامه‌های مختلف، مجوزهای بهبودیافته و بسیاری موارد دیگر عرضه شده است.

سونی مدت زیادی است که دیگر رابط کاربری آنچنان شخصی سازی شده ندارد و به جز چند نرم افزار اختصاصی، تغییر زیاد دیگری در سیستم عامل Android نمی دهد. باید دید که در این آپدیت شرایط به چه صورت است.

عملکرد سونی را در عرضه آپدیت Android 13 چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)