حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دکمه ویرایش توییت ممکن است به‌زودی برای همه رایگان شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شبکه‌های اجتماعی

طی چند روز گذشته اخبار زیادی در مورد توییتر در فضای مجازی منتشر شده است. تاکنون شنیده‌ایم که ماسک، عنوان “مدیرعامل” شرکت را برعهده گرفته و به‌سرعت تغییراتی را در کارکنان و محصولات آن ایجاد کرده است. شاید چشم‌گیرترین تغییری که شایعه شد، افزایش قیمت 19.99 دلاری توییتر آبی بود که بعدها به‌صورت رسمی اعلام شد که این افزایش درحقیقت 8 دلار در ماه است. بااین‌حال، تغییرات بیشتر ممکن است به‌زودی برای توییتر اعلام شود؛ چراکه طبق یک گزارش جدید، امکان ویرایش توییت ممکن است به‌صورت رایگان در دسترس همه کاربران قرار گیرد.

دکمه ویرایش توییت رایگان

به‌گفته‌ی کیسی نیوتن از Platformer، به‌نظر می‌رسد توییتر درحال کار بر روی برنامه‌هایی است که ویرایش توییت‌ها را بدون نیاز به اشتراک توییتر آبی برای همه در دسترس قرار دهد. درحال‌حاضر این سرویس 4.99 دلار قیمت دارد و همان‌طور که قبلاً ذکر شد، می‌تواند تا 8 دلار در ماه نیز افزایش یابد. علاوه‌بر این، این رسانه همچنین گزارش می‌دهد که ممکن است یک طرح 99 دلاری در سال برای Twitter Blue وجود داشته باشد، که اگر حساب کنید، به 8.25 دلار در ماه می‌رسد.

این قیمت تقریباً مطابق با قول ماسک برای دریافت 8 دلار در ماه برای این سرویس است که می‌تواند نشان دهد که او در اولین توییت در مورد قیمت‌گذاری جدید توییتر آبی در مورد یک برنامه سالانه صحبت می‌کرد. البته درحال‌حاضر این فقط حدس‌وگمان است زیرا هیچ یک از این موارد به‌طور رسمی اعلام نشده است.

دکمه ویرایش توییت رایگان

دکمه ویرایش توییت رایگان

ازنظر ظاهری، همه چیز در این شبکه اجتماعی روزبه‌روز درحال تغییر است. اما، اگر ویرایش توییت‌ها بدون هزینه در دسترس همه کاربران قرار گیرد، افراد حاضر در این پلتفرم احتمالاً به ویژگی‌ای دسترسی پیدا خواهند کرد که سالیان سال انتظار آن را می‌کشیدند. در بیشتر موارد، به‌نظر می‌رسد نگرانی‌های زیادی در مورد تغییرات قریب‌الوقوع وجود دارد، اما تا زمانی که تمام جزئیات ارائه شود، فقط باید منتظر ماند و دید.

نظر شما درباره احتمال ارائه دکمه ویرایش توییت به‌صورت رایگان برای همه کاربران توییتر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی