حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه ریزی سامسونگ برای فروش ۲۷۰ میلیون موبایل در سال ۲۰۲۳: تمرکز بر تاشوها

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

طبق گزارش جدیدی که از کره جنوبی منتشر شده، سامسونگ انتظار دارد امسال حدود 260 میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند. همچنین برنامه ریزی دارد که در سال 2023 حدود 270 میلیون دستگاه بفروشد. فروش دستگاه های این شرکت در سال 2017 با 320 میلیون دستگاه به اوج خود رسید و از آن زمان تاکنون بیش از 300 میلیون دستگاه نرفته است.

برنامه ریزی فروش سامسونگ

تخمین فروش فعلی سامسونگ 260 میلیون دستگاه در سال 2022 است و این حدود 10 میلیون بیشتر از سال گذشته خواهد بود. این شرکت کره‌ای می‌خواهد همین عدد را دوباره و در سال آینده 10 میلیون افزایش دهد. برای انجام این کار، طبق گزارش‌ها، تمرکز زیادی بر روی دستگاه‌های تاشو خواهد داشت. فروش این دستگاه ها می‌تواند بیشتر به رشد سودآوری آن کمک کند تا حجم فروش خالص.

به جای اینکه با تلاش برای فروش هرچه بیشتر دستگاه‌های ارزان قیمت در سال 2023 از سودآوری چشم‌پوشی کند، ظاهراً با افزایش نسبت محصولات ممتازی که می‌فروشد، مسیر خود را به سمت «دفاع از سود» تغییر می‌دهد.

گوشی تاشو

گوشی تاشو

اینجاست که محصولات تاشوی بی‌رقیب این شرکت وارد می شوند و میانگین نرخ رشد سالانه آنها تا سال 2024 به 80 درصد می‌رسد. سامسونگ قصد دارد 60 میلیون دستگاه از سری S و Z ممتاز خود و 210 میلیون دستگاه از محصولات دیگر خود را عرضه کند.

با این حال و به طور خاص در مورد گوشی‌های تاشو، اگر یک یا چند سازنده چینی گوشی‌های هوشمند در نهایت تصمیم بگیرند گوشی‌های تاشو خود را در سطح بین‌المللی عرضه کنند، برنامه‌های سامسونگ ممکن است با مشکل مواجه شود. این رقبا می توانند به احتمال زیاد سلطنت سامسونگ را به دلیل قیمت گذاری اقتصادی تر به چالش بکشند و بنابراین ممکن است این شرکت را مجبور به کاهش حاشیه سود خود کند.

در ادامه این گزارش اشاره می‌شود که دستگاه‌های سامسونگ گلکسی Z Flip و Fold سال آینده با طراحی بهبود یافته، دوام بهتر و چین‌خوردگی کمتر قابل توجه صفحه نمایش عرضه خواهند شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید برنامه ریزی سامسونگ برای سال آینده محقق خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)