حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات شیائومی 13 پرو فاش شد: استفاده از سنسور 1 اینچی 12S Ultra در مدل پرو

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو قرار است تا پیش از پایان سال جاری میلادی به‌صورت رسمی معرفی شوند و احتمالاً جزو اولین دسته از گوشی‌هایی خواهند بود که از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 آینده کوالکام استفاده می‌کنند. حال، به‌تازگی مشخصات احتمالی شیائومی 13 پرو منتشر شده است که برجسته‌ترین جزئيات آن، استفاده از سنسور دوربین 1 اینچی IMX989 سونی با رزولوشن 50 مگاپیکسل برای لنز اصلی آن می‌باشد.

مشخصات شیائومی 13 پرو

با توجه به رابطه نزدیک شیائومی با کوالکام، جای تعجب نیست که این شرکت یکی از اولین تولیدکنندگان گوشی اندرویدی باشد که دستگاهی را با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 آینده کوالکام عرضه می‌کند. انتظار می‌رود شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو در ماه نوامبر یا دسامبر رونمایی شوند. حال، یک افشای اطلاعات، به‌تازگی مشخصات مدل پرو را منتشر کرده است.

همان‌طور که توسط افشاگر، Yogesh Brar، به‌اشتراک گذاشته شده است، شیائومی 13 پرو با صفحه‌نمایش 6.7 اینچی 2K LTPO معرفی خواهد شد. پنل این دستگاه همچنین احتمالاً از نوع AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتزی خواهد بود. سایر مشخصات داخلی این گوشی شامل تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است.

مشخصات شیائومی 13 پرو

مشخصات شیائومی 13 پرو

ازنظر دوربین، شیائومی 13 پرو از سنسور 1 اینچی شیائومی 12 اس اولترا، یعنی IMX989 استفاده می‌کند. همچنین مشابه 12 پرو، سنسورهای 50 مگاپیکسلی برای لنزهای فوق‌عریض و تله‌فوتو تعبیه خواهد شد، درحالی‌که در جلوی گوشی شاهد استفاده از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هستیم. شیائومی 13 پرو به همکاری دوربین این شرکت با لایکا که با سری 12S شیائومی در اوایل سال آغاز شد، ادامه خواهد داد. انتظار می‌رود تراشه تصویربرداری داخلی نسل دوم شیائومی Surge C2 نیز برای این گوشی استفاده شود.

درنهایت، انتظار می‌رود شیائومی 13 پرو با رابط کاربری MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید 13، باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی و تراشه شارژ داخلی Surge P2 شیائومی وارد بازار شود. به‌نظر می‌رسد شیائومی درحال‌حاضر علاقه‌ای به تجهیز گوشی‌های پرچمدار خود به فناوری شارژ جدید 210 واتی خود ندارد.

نظر شما درباره مشخصات شیائومی 13 پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی