حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین نمونه عکس دوربین گلکسی اس 23 اولترا از وضوح بالای حالت 200 مگاپیکسلی آن حکایت دارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ

به‌نظر می‌رسد که نمونه اولیه گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ آماده شده باشد و افشاگر مشهور، Ice Universe، نیز به‌تازگی اولین نمونه عکس دوربین این گوشی در حالت 200 مگاپیکسلی را به‌اشتراک گذاشته است که وضوح بالای آن درمقابل دوربین‌های 108 مگاپیکسلی فعلی را نشان می‌دهد. واضح است که کار بر روی این گوشی هوشمند هنوز کامل نشده، اما در این حالت نیز نتایج کاملا امیدوارکننده است.

اولین نمونه عکس دوربین گلکسی اس 23 اولترا

گلکسی S23 Ultra اولین گوشی سامسونگ با سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود که از حسگر تصویر توسعه‌یافته خود این شرکت استفاده می‌کند. بااین‌حال، این حسگر تصویر یکی از سنسورهای 200 مگاپیکسلی ایزوسل HP1 و HP3 نخواهد بود که پیش از این در چندین مدل گوشی هوشمند دیده‌ایم، بلکه یک مشخصات جدید (ابعاد 1/1.3 اینچی و پیکسل‌های 0.6 میکرومتری) خواهد داشت. همچنین، ظاهراً این حسگر تصویر از حالت 50 مگاپیکسلی (به‌جای تنها 12.5 مگاپیکسلی و 200 مگاپیکسلی) نیز پشتیبانی می‌کند، اما این حالت هنوز در دست توسعه است.

در اینجا برشی از عکس‌های ثبت‌شده توسط Galaxy S23 Ultra و S22 Ultra منتشر شده است که هر دو عکس به بزرگنمایی دیجیتال 16 برابری زوم شده‌اند. طبق این تصویر، پرچمدار آینده سامسونگ تصویر بسیار واضح‌تری تولید کرده و می‌تواند خطوط موازی را کاملا نشان دهد، درحالی‌که مدل فعلی آن‌ها را محو می‌کند. توجه داشته باشید که بهبود تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی برای این عکس غیرفعال شده است.

نمونه عکس دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی اس 23 اولترا درمقابل 108 مگاپیکسل

نمونه عکس دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی اس 23 اولترا درمقابل 108 مگاپیکسل

با عبور از دوربین اصلی، انتظار می‌رود گلکسی اس 23 اولترا مشخصات دوربین‌های تله‌فوتو قدیمی اس 22 اولترا را حفظ کند. بااین‌حال، گفته شده است که پردازش تصویر بهبودیافته در این گوشی کیفیت تصویر بهتری را ارائه می‌کند.

گلکسی اس 23 اولترا ماه‌ها تا عرضه رسمی به بازار فاصله دارد و سامسونگ معمولاً به‌روزرسانی‌های دوربین را پس از راه‌اندازی گوشی ارائه می‌کند، بنابراین این را فقط پیش‌نمایشی از توانایی‌های Ultra جدید درنظر بگیرید.

نظر شما درباره اولین نمونه عکس دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی