حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی وان پلاس Ace Pro در نسخه خاص Genshin Impact معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس Ace Pro گوشی شبه‌پرچمدار فعلی این شرکت در چین است که در بازار جهانی با نام OnePlus 10T شناخته می‌شود. حال امروز، وان پلاس یک نسخه خاص از گوشی Ace Pro خود را با نام Genshin Impact Limited Edition معرفی کرده است که از یک تم جدید با انیمیشن‌ها، رنگ‌های سفارشی و همچنین یک پنل پشتی جدید به‌جای مشکی/سبز ساده در مدل اصلی بهره می‌برد.

گوشی وان پلاس Ace Pro Genshin Impact

ازنظر مشخصات داخلی، نسخه خاص جدید OnePlus Ace Pro با مدل عادی این گوشی مطابقت دارد. مشخصات این دستگاه عبارتست از 16 گیگابایت حافظه رم، 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 کوالکام و باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع 150 واتی.

بااین‌حال، جعبه گوشی نسخه Genshin Impact بسیار غنی‌تر است. وان پلاس یک جعبه خاص را بسته‌بندی کرده که مطابق با موضوع بازی محبوب Genshin Impact، برخی کوپن‌ها و نقاط خرید برای فروشگاه اوپو و برخی برچسب‌ها و پوسترها را داراست.

گوشی وان پلاس Ace Pro Genshin Impact

گوشی وان پلاس Ace Pro Genshin Impact

مورد بعدی تفاوت این نسخه با مدل عادی، مربوط به گزینه‌های خاص سفارشی‌سازی رابط کاربری است که با ColorOS 12.1 ارائه می‌شود. بدین‌صورت که آیکون برنامه‌ها طراحی متفاوتی دارند، تصاویر پس‌زمینه جدید وجود دارد و طرح رنگ رابط کاربری نیز با تم Genshin Impact کاملاً مشخص است.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی تخت با پنل AMOLED، رزولوشن +FHD و رفرش‌ریت 120 و همچنین دوربین سه‌گانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی اشاره کرد.

قیمت این گوشی 4299 یوان است که حدود 588 دلار می‌شود، اما جالب‌تر اینکه این قیمت،‌ معادل همان قیمت نسخه معمولی 16/512 گیگابایتی OnePlus Ace Pro است. این بسته برای ثبت‌نام/پیش‌سفارش در تمام خرده‌فروش‌های بزرگ چینی، ازجمله فروشگاه Oppo آماده است، اما بعید است که این تلفن در خارج از چین ارائه شود.

نظر شما درباره نسخه محدود و خاص گوشی OnePlus Ace Pro Genshin Impact چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی