حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو درحال کار بر روی یک گوشی جدید با سنسور IMX890 و تراشه MariSilicon X است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

طبق آخرین شایعات، گفته می‌شود که کمپانی اوپو درحال کار بر روی سری جدید گوشی‌های Reno 9 خود بوده و این خانواده ممکن است در ماه نوامبر به‌صورت رسمی معرفی شود. انتظار می‌رود این مجموعه شامل سه گوشی هوشمند Reno 9 ،Reno 9 Pro و +Reno 9 Pro باشد. به‌تازگی افشاگر مشهور چینی، Digital Chat Station، ادعا کرده است که اوپو درحال کار بر روی یک گوشی هوشمند میان‌رده جدید می‌باشد که دارای دوربین اصلی با سنسور IMX890 سونی و تراشه MariSilicon X است.

گوشی جدید اوپو

افشاگر برجسته Digital Chat Station ازطریق پستی در حساب Weibo خود فاش کرد که اوپو درحال کار بر روی یک گوشی هوشمند میان‌رده ناشناخته است که به سنسور IMX890 سونی و تراشه MariSilicon X توسعه‌یافته توسط خود این شرکت مجهز خواهد شد. مورد دوم یک چیپست با تمرکز بر روی تصویربرداری می‌باشد که به‌طور مستقل توسط اوپو طراحی و توسعه یافته است.

MariSilicon X بر اساس فناوری پردازش 6 نانومتری ساخته شده است و دارای یک NPU قدرتمند، یک ISP پیشرفته و معماری حافظه چندلایه برای ارائه راندمان انرژی بی‌نظیر و عملکرد باورنکردنی است و ضبط ویدیو در حالت شب با هوش مصنوعی 4K با پردازش RAW را ممکن می‌سازد.

گوشی جدید اوپو

گوشی جدید اوپو

افشاگر مذکور همچنین فاش کرد که گوشی میان‌رده پیش‌رو OPPO دارای نمایشگر منحنی با سوراخ صفحه در قسمت مرکزی آن است. علاوه‌بر این، ماژول دوربین عقب این گوشی هوشمند چینش مشابهی با سری رنو 9 خواهد داشت و از «طراحی Deco» مدل‌های نسل قبل بهره می‌برد.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، به‌نظر می‌رسد این گوشی هوشمند در بخش میان‌رده پریمیوم معرفی خواهد شد و می‌تواند با قیمتی در محدوده 300 تا 400 دلار عرضه شود. نام رسمی این گوشی هوشمند هنوز مشخص نیست اما باید به‌زودی جزئیات بیشتری در مورد منتشر شود.

نظر شما درباره گوشی جدید اوپو با سنسور IMX890 و تراشه MariSilicon X چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی