حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده اوپو Reno 9 فاش شد: معرفی با تراشه Snapdragon 778G

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

کمپانی اوپو اوایل سال جاری سری Reno 8 خود را عرضه کرد و طبق گزارش‌ها، این شرکت اکنون درحال کار بر نسل بعدی این خانواده است. پیش از این، شایعاتی پیرامون مشخصات و همچنین تصویر جعبه این گوشی منتشر شده بود. حال به‌تازگی، تصویر زنده اوپو Reno 9 فاش شده است که هر دو سمت پشت و جلوی دستگاه را به‌همراه طراحی ماژول دوربین و نمایشگر تقریبا بدون حاشیه آن نشان می‌دهد. در گزارشی دیگر، تأیید شده است که این دستگاه در یک حرکت عقبگرد نسبت‌به نسل پیشین، از تراشه قدیمی اسنپدراگون 778G به‌جای اسنپدراگون 7 نسل 1 استفاده می‌کند.

تصویر زنده اوپو Reno 9

یک افشاگر چینی در شبکه اجتماعی Weibo، اخیراً تصویر زنده احتمالی OPPO Reno 9 را به‌اشتراک گذاشته است. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، ماژول دوربین دستگاه با تصویر لو رفته قبلی مطابقت دارد. ازنظر طراحی ظاهری این دستگاه بسیار شبیه به نسل پیشین خود است. این گوشی دارای طراحی ماژول دوربین با دو لنز دوربین بزرگ و یک لنز کوچک و همچنین یک فلاش LED است. این گوشی همچنین دارای یک فلاش اضافی است که احتمالاً دمای مربوط به سنسور دمای رنگ خواهد بود. در قسمت جلویی، یک سوراخ نمایشگر تکی در قسمت مرکزی صفحه‌نمایش وجود دارد که میزبان سنسور لنز سلفی است.

تصویر زنده اوپو Reno 9

تصویر زنده اوپو Reno 9

گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که این دستگاه ممکن است با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی عرضه شود. این گوشی همچنین به چیپست اسنپدراگون 778G مجهز خواهد شد. درحالی‌که مدل پرو ممکن است با چیپست مدیاتک Dimensity 8100 عرضه شود. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه دارای سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 برای لنز اصلی خود است. هر دو مدل استاندارد و پرو می‌توانند دارای باتری‌هایی با ظرفیت 4500 میلی‌آمپرساعت باشند.

جزئیات در مورد Reno 9 هنوز اندک هستند. گزارش شده است که این گوشی در سه‌ماهه چهارم امسال در چین عرضه خواهد شد؛ بااین‌حال، اوپو هنوز تاریخ معرفی و عرضه رسمی این سری را مشخص نکرده است.

نظر شما پیرامون تصویر زنده اوپو Reno 9 و مشخصات احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی