حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات سونی اکسپریا Ace IV به‌عنوان گوشی کامپکت آینده این شرکت فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سونی، شایعات

اخیرا برخی از مشخصات نسل بعدی گوشی هوشمند کامپکت سونی با نام احتمالی اکسپریا Ace IV در رسانه‌های اجتماعی چینی به‌اشتراک گذاشته شده است. این دستگاه که ممکن است درنهایت به‌عنوان Sony Xperia Ace IV ظاهر شود، ظاهراً یک ارتقاء بزرگ نسبت‌به Ace III است که البته اندازه نمایشگر 5.5 اینچی خود را حفظ می‌کند.

مشخصات سونی اکسپریا Ace IV

اولین جزئیات از یک گوشی هوشمند کامپکت جدید که از سوی سونی عرضه می‌شود، در ماه سپتامبر گزارش شد و اکنون اطلاعات جدیدی در مورد جانشین احتمالی Sony Xperia Ace III که یک دستگاه مختص‌به بازار ژاپن است، منتشر شده است. ظاهراً گوشی هوشمند کامپکت سونی اکسپریا 2023 که ظاهراً به تراشه اسنپدراگون 4 نسل 1 مجهز خواهد شد، با ابعادی کاملا جمع‌وجور معرفی خواهد شد. اینکه آیا این گوشی درنهایت Sony Xperia Ace IV نامیده می‌شود یا نه، هنوز معلوم نیست، اما همچنین شایعه شده است که این گوشی در بازار جهانی در دسترس خواهد بود.

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، نسل بعدی Sony Xperia Compact با چیپست مدرنی عرضه می‌شود که باید تا 10% در پردازش گرافیکی و 15% در عملکرد CPU از اسنپدراگون 480 استفاده‌شده در Xperia Ace III پیشی بگیرد. آخرین اطلاعات فاش‌شده همچنین بیان می‌کند که این تلفن جمع‌وجور دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با وضوح +FHD و متشکل از یک پنل OLED با نسبت‌تصویر 21:9 است.

مشخصات سونی اکسپریا Ace IV

مشخصات سونی اکسپریا Ace IV

علاوه‌بر این، گوشی هوشمند کامپکت موردانتظار سونی اکسپریا 2023 با پیکربندی اولیه 6 گیگابایت + 128 گیگابایت و ظرفیت باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد. این بدان معناست که Xperia Ace IV ازنظر حافظه و فضای ذخیره‌سازی (4 گیگابایت + 64 گیگابایت) نسبت به نسل سوم خود به‌طور قابل‌توجهی ارتقا می‌یابد درحالی‌که ظرفیت باتری در همان مقدار باقی مانده است. همچنین گفته می‌شود که گوشی کامپکت سطح پایه برای سال 2023 از شارژ 18 واتی پشتیبانی می‌کند. این خبر هیجان‌انگیزی برای طرفداران گوشی‌های هوشمند جمع‌وجور خواهد بود، اما باید به‌خاطر داشت که گوشی‌های کاملاً جدید Sony Xperia، حتی گوشی‌های سطح پایه، چقدر می‌توانند گران باشند.

نظر شما درباره مشخصات سونی اکسپریا Ace IV چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی