حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاستوم رام Xiaomi.eu برای گوشی های مجهز به تراشه مدیاتک نیز منتشر می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

کاربران ممکن است به دلایلی مانند عمر باتری بیشتر یا عملکرد بهتر، رام گوشی خود را تغییر دهند. کاربران گوشی های هوشمند شیائومی این امکان را دارند (که پس از آنلاک کردن دستگاه) بر روی آن کاستوم رام نصب کنند. معمولا افراد به سراغ رام های AOSP می‌روند. اما رام های شخصی سازی شده MIUI را نیز نباید فراموش کرد. این نوع رام ها با ایجاد تغییراتی در رابط کاربری MIUI، قابلیت های منحصر به فردی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. کاستوم رام Xiaomi.eu، یکی از این رام ها است.

خبری خوش برای کاربران مدیاتک! به نظر می‌رسد که رویه کاستوم رام Xiaomi.eu تغییر کرده است

کاستوم رام Xiaomi.eu بر اساس نسخه چینی رابط کاربری MIUI توسعه یافته است. همان‌طور که می‌دانید در نسخه چین رابط کاربری شیائومی، خبری از اپلیکیشن های گوگل نیست. اما خوشبختانه این اپلیکیشن ها به راحتی با نصب کاستوم رام Xiaomi.eu در دسترس خواهند بود. تیم Xiaomi.eu به طور فعال رام‌هایی را برای دستگاه‌های مختلف منتشر کرده است. با این حال اما تا کنون هیچ دستگاه مجهز به تراشه مدیاتک، وارد لیست رسمی پشتیبانی این رام نشده است.  Xiaomi.eu رام های خود را در وب سایت Sourceforge منتشر می‌کند.

پست اخیر Xiaomi.eu

البته لازم به ذکر است که تیم این رام در گذشته بر روی Redmi Note 8 Pro کار کرده اند. این پروژه اما به دلیل ناپایداری متوقف شد. همان‌طور که می‌دانید، ردمی نوت ۸ پرو از تراشه مدیاتک برخوردار بود، و دستگاه برخی کاربران تنها پس از نصب رام Xiaomi.eu بریک می‌شد! Redmi K50، Redmi K50 Pro، Redmi Note 11T Pro، Redmi Note 11T Pro+ و Xiaomi 12 Pro نسخه دیمنسیتی اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه مدیاتک شیائومی هستند که ممکن است در آینده از Xiaomi.eu پشتیبانی کنند. شیائومی 12T نیز از تراشه مدیاتک برخوردار است. اما نام آن دیده نمی‌شود. این موضوع به دلیل آن است که تستر های کمی برای آزمایش Xiaomi.eu بر روی دستگاه مذکور وجود دارد.

به جز شیائومی 12T، فایل نصب رام سایر دستگاه های ذکر شده در وب‌سایت Sourceforge موجود است. می توانید رام Xiaomi.eu را از طریق حالت فست بوت فلش کنید. پس از اینکه فایل را از حالت فشرده خارج کردید، روی فایل “fastboot_first_install_with_data_format” کلیک کنید و پس از آن فرآیند نصب شروع خواهد شد. البته لازم به ذکر است که اولین رام هایی که منتشر می‌شوند به صورت رایگان قابل دسترسی نخواهند بود. اما خوشبختانه هم اکنون Xiaomi.eu از دستگاه های مجهز به تراشه مدیاتک نیز پشتیبانی می‌کند.

بهترین لانچرهای اندرویدی: با این ١۵ لانچر، جلوه‌ای جدید به گوشی خود ببخشید!

هم اکنون می‌توانید دانلود کنید!

فایل دستگاه های پایین در Sourceforge موجود است، بر روی اسم هر کدام تپ کرده تا به لینک مرتبط هدایت شوید:

1- Redmi K50 Pro (matisse)

2-  Redmi K50 (rubens)

3- Xiaomi 12 Pro Dimensity Edition (daumier)

4- Redmi Note 11T Pro / POCO X4 GT (xaga)

نظر شما چیست؟ آیا تا به حال از رام های Xiaomi.eu استفاده کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی