حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو رنو 8 پرو نسخه خاندان اژدها معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

کمتر از یک هفته دیگر تا پایان فصل اول سریال House of Dragons فاصله داریم و HBO اخیراً این سریال را برای فصل دوم نیز تمدید کرده است. بااین‌حال، علاقه‌مندان می‌توانند طعم پیش‌درآمد بازی تاج و تخت را با نسخه خاندان اژدها گوشی هوشمند رنو 8 پرو اوپو که به‌تازگی معرفی شده است، تجربه کنند.

اوپو رنو 8 پرو خاندان اژدها

همان‌طور که گفته شد، اوپو امروز Reno 8 Pro 5G House of the Dragon Limited Edition Set را معرفی کرد که با قاب ویژه «House Targaryen»، نگهدارنده گوشی به شکل اژدها و سوزن سیم‌کارت مشابه اژدها طلایی عرضه می‌شود. علاوه‌بر این، این شرکت یک زنجیر کلید با یک اژدهای سه سر را نیز در جعبه نسخه ویژه گوشی قرار داده است.

این مجموعه با دو آیتم کلکسیونی نیز همراه است. اول یک تخم اژدهای کوچک و دیگری اعلامیه‌ای دست‌نویس توسط خود پادشاه ویسریس اول تارگرین.

اوپو رنو 8 پرو خاندان اژدها

اوپو رنو 8 پرو خاندان اژدها

لازم‌به‌ذکر است که خود گوشی هوشمند هیچ تغییری ازنظر طراحی و مشخصات ندارد که این دستگاه را دقیقا مطابق با OPPO Reno 8 Pro استاندارد می‌کند. این شرکت هنوز قیمت و تاریخ فروش نسخه خاندان اژدها گوشی هوشمند میان‌رده خود را اعلام نکرده است. بااین‌حال، این گوشی برای خرید ازطریق Flipkart در دسترس خواهد بود و پیش‌خرید آن به‌زودی آغاز می‌شود.

اوپو Reno 8 Pro دارای نمایشگر 6.7 اینچی FHD+ AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز است. این گوشی هوشمند از پردازنده مدیاتک Dimensity 8100 Max با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. در بخش نرم‌افزاری، این دستگاه بر روی اندروید 12 با رابط کاربری ColorOS 12.1 در روی آن اجرا می‌شود.

در بخش دوربین، OPPO Reno 8 Pro دارای دوربین‌های سه‌گانه پشتی شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. همچنین یک سنسور 32 مگاپیکسلی در جلو برای وظایف عکاسی سلفی و چت ویدیویی تعبیه شده است.

Reno 8 Pro از یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی استفاده می‌کند. این دستگاه به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر برای امنیت مجهز شده و از شبکه 5G، بلوتوث و GPS نیز پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره نسخه خاص خاندان اژدها گوشی اوپو رنو 8 پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی