حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پلی استیشن ۵ پرو با بازی‌های جدید از راه خواهد رسید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پلی‌استیشن، سونی، شایعات

جای تعجب نیست که سونی و مایکروسافت در حال کار بر روی نسخه پرو کنسول های بازی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس خود هستند. همچنین احتمال دارد برخی از استودیوهای بازی‌سازی در حال حاضر به کیت های توسعه این نسل دسترسی داشته باشند. محصولاتی که ممکن است در اوایل سال 2024 معرفی شوند. در جدیدترین گزارش‌ها گفته می‌شود که پلی استیشن ۵ پرو با بازی‌های جدید از راه خواهد رسید.

پلی استیشن ۵ پرو

با عرضه پلی استیشن 4 پرو و ​​ایکس باکس وان ایکس عرضه کنسول‌های بین‌نسلی که ایرادات ارائه‌های اولیه را برطرف می‌کنند تبدیل به یک واقعیت شده است.

نسل جدید پلی‌استیشن و ایکس‌باکس به طور قابل توجهی پشتیبانی از 4K را برای گیمرهای کنسول بهبود بخشیده است و به نظر می رسد که سونی و مایکروسافت به زودی دستگاه های جدید و قدرتمندتری را عرضه خواهند کرد.

کیت PlayStation 5 Pro DEV در دسترس برخی از توسعه دهندگان است

یک منبع خبری قابل اعتماد اظهار می دارد که:

“اکثر استودیوهای AAA باید کیت های توسعه دهنده، به روز رسانی‌های میان‌نسلی را دریافت کرده باشند یا نهایتا باید آن را در آغاز سال جدید دریافت نمایند.”

وقتی از او پرسیده شد که آیا او مطمئن است یا اینکه آیا این فقط یک پیش بینی است، وی شواهدی را برای حمایت از ادعاهای خود ارائه کرد.

پلی استیشن 4 تقریباً سه ساله بود که به روز رسانی پلی استیشن 4 پرو را دریافت کرد. ایکس باکس وان پس از چهار سال توسط ایکس باکس وان ایکس ارتقا پیدا کرد.

در سال 2023 پلی استیشن 5 سه سال از عمرش خواهد گذشت، بنابراین اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد که که نسل جدیدش ارائه شود.

تعجب آور نیست اگر مدل های آینده PS5 Pro و Xbox قبلاً به استودیوهای مختلف ارسال شده باشند. توسعه‌دهندگان اغلب کیت‌های توسعه‌دهنده سخت‌افزاری جدید را قبل از انتشار رسمی دریافت می‌کنند. نینتندو همچنین برنامه‌هایی برای Switch Pro دارد و طبق گزارش‌ها، کیت‌های توسعه 4K در حال حاضر در دسترس هستند.

ما پیش‌بینی می‌کنیم که کنسول‌های آینده قدرتمندتر از PS5 و Xbox Series X باشند. اما مطمئن نیستیم که این دو کنسول بازی ویدیویی چه زمانی عرضه می‌شوند. اگر محصولات جدید از برنامه نسل قبلی پیروی کنند، عرضه آن‌ها در سال 2024 کاملاً محتمل است.

در همین حال، ما می دانیم که سونی در حال آماده سازی یک مدل PS5 Slim برای سال 2023 است. این محصول می تواند حتی فشرده تر از نسل فعلی باشد اما حتما نباید از نسل فعلی قدرتمندتر باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر پلی استیشن ۵ پرو سونی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)