حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ارزان هواوی Matepad C5e رسما معرفی شد: همان Matepad SE

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

پنج ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم تبلت هواوی میت پد SE با تراشه Kirin 710A و قیمت پایه 226 دلار رسما معرفی شد. به نظر می‌رسد که Huawei لازم دانسته تا این تبلت را با نامی دیگر هم معرفی کند. امروز تبلت ارزان هواوی Matepad C5e رسما معرفی شده که همان Matepad SE است.

تبلت ارزان هواوی Matepad C5e

ژاپن اولین بازاری خواهد بود که میت پد C5e هواوی را دریافت می کند، اما این محصول در وب سایت بین المللی هواوی نیز وجود دارد، بنابراین بازارهای بیشتری در آینده را دریافت خواهند کرد.

تبلت هواوی Matepad C5e یک نمونه بسیار ساده با تراشه Kirin 710A، همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. نمایشگر آن با پنل LCD و در اندازه 10.1 اینچی عرضه می شود که دارای وضوح 1920 در 1200 پیکسل و حاشیه های نسبتاً ضخیم است. هر چند که این حاشیه‌ها فضای کافی برای راحت تر در دست گرفتن و همچنین دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی دارد. یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در پشت دستگاه تعبیه شده است.

تبلت هواوی Matepad C5e همچنین دارای نسخه LTE برای اتصال به شبکه‌های مخابراتی است. این دستگاه همچنین از Huawei Share پشتیبانی می‌کند که راه آسان‌تری برای اتصال تبلت به سایر دستگاه‌های هواوی است.

باتری 5100 میلی آمپر ساعتی از طریق پورت USB-C با نرخ حداکثر 10 وات شارژ می شود. Matepad C5e با رابط کاربری EMUI 10.1 همراه بوده که مبتنی بر اندروید 10 است.

قیمت تبلت ارزان هواوی

برای خرید این تبلت تنها یک رنگ آبی تیره به نام Deep Sea Blue وجود دارد. هوآوی هنوز این دستگاه را در فروشگاه آنلاین خود در ژاپن فهرست نکرده است، اما ما انتظار داریم که قیمت آن در حدود 200 دلار باشد. این قیمت معادل قیمت همان Matepad SE در چین است.

نظر شما درباره این تبلت هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)