حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت هواوی میت پد SE با تراشه Kirin 710A و قیمت پایه 226 دلار رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، هواوی

امروز هواوی دست‌پر به میدان آمده بود و علاوه‌بر معرفی گوشی تاشو Mate Xs 2، دستبند هوشمند Band 7 و درنهایت ساعت هوشمند Watch GT 3 Pro، از یک تبلت اقتصادی جدید با نام میت پد SE با نمایشگر بزرگ 10.1 اینچی، سیستم‌عامل HarmonyOS 2.0، تراشه Kirin 710A و قیمت پایه 226 دلار رونمایی کرد.

تبلت هواوی میت پد SE

Huawei MatePad SE به یک صفحه‌نمایش بزرگ 10.1 اینچی FHD IPS با نسبت نمایشگر به بدنه 80 درصد تجهیز شده است. ازنظر جلوه‌های صوتی، این تبلت دارای حالت صوتی Huawei Histen 7.0 می‌باشد که با جدیدترین فناوری صوتی Harman Kardon نیز ترکیب شده است.

ازنظر ابعاد، MatePad SE دارای ضخامت 7.85 میلی‌متر و وزن حدود 450 گرم است. نسخه LTE این تبلت به شما امکان می‌دهد تا یک تماس راحت را تجربه کنید. از طرف دیگر، این دستگاه همچنین دارای یک باتری نه‌چندان بزرگ 5100 میلی‌آمپرساعتی است که با توجه به ابعاد نمایشگر آن، تاحدودی عجیب بوده به‌طوری‌که حتی از برخی از گوشی‌های هوشمند گیمینگ حال‌حاضر بازار نیز کمتر است! هواوی برای تبلت جدید خود شارژ 10 واتی را درنظر گرفته است که درمجموع، عدد قابل‌توجهی نیست.

بااین‌حال، ویژگی‌های جالب مختلفی برای کودکان مانند حالت ویژه بازی و آموزشی برای ایجاد یک پلتفرم یادگیری وجود دارد. علاوه‌بر این، افزودن ویژگی‌های هوشمند مانند حالت محافظت از چشم نیز موجود است که یک لایه حفاظتی اضافی را برای چشمان شما فعال می‌کند.

تبلت هواوی میت پد SE

تبلت هواوی میت پد SE

قدرت این دستگاه توسط یک تراشه نه‌چندان قدرتمند Kirin 710A تأمین می‌شود. برای عکاسی، سنسور اصلی 5 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و همچنین یک سنسور 2 مگاپیکسلی سلفی تعبیه شده است.

تبلت هواوی میت پد SE در دو نسخه متفاوت شامل Wi-Fi و LTE به بازار عرضه خواهد شد. همچنین قیمت‌گذاری این دستگاه به‌شرح زیر است:

MatePad SE 4GB+128GB Wi-Fi با قیمت 1499 یوان (حدود 226 دلار)

MatePad SE 4GB+128GB LTE با قیمت 1699 یوان (حدود 255 دلار)

پیش‌فروش این تبلت جدید از 28 آوریل آغاز شده و فروش اولیه آن نیز برای 6 می در چین درنظر گرفته شده است.

دیدگاه شما پیرامون تبلت هواوی میت پد SE و مشخصات آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی