حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO دوربین شیائومی ۱۲ تی منتشر شد: بهتر از Xiaomi 12 + تست نمایشگر و باتری

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، شیائومی

با انتشار تست DxO از دوربین شیائومی 12T Pro متوجه شدیم که این گوشی پیشرفت خیلی خوبی نسبت به شیائومی 11T Pro داشته که حتی لایق توصیف شدن با عبارت “جهش در کیفیت” است. در بخش باتری افت اندکی داشت و در نمایشگر کمی بهتر شده بود. اما شرایط برای Xiaomi 12T چطور است؟ خب امتیاز DxO دوربین شیائومی ۱۲ تی منتشر شده و بهتر از Xiaomi 12 است. در ادامه به مرور تست نمایشگر و باتری آن هم خواهیم پرداخت.

امتیاز DxO دوربین شیائومی ۱۲ تی

در حالی شیائومی 12T Pro دارای چندین WoW Factor یا فاکتور شگفت انگیز بود، شیائومی 12T دستگاه کم سر وصداتری است. هرچند که صفحه نمایش و باتری شگفت انگیز مشابهی را ارائه می دهد، اما تراشه Dimensity 8100-Max و دوربین 108 مگاپیکسلی را ارائه خواهد کرد.

سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مدل سامسونگ ISOCELL HM6 است، یک سنسور 1/1.67 اینچی با پیکسل‌هایی در اندازه 0.64 میکرومتر که با ادغام 9 در 1 به اندازه پیکسل موثر 1.92 میکرومتر می‌رسد. این دوربین همچنین دارای OIS و دیافراگم f/1.7 است، اگرچه فاقد فیلمبرداری 8K یا ویژگی‌های پیشرفته‌تر مانند فوکس خودکار ردیابی چشم است.

دوربین شیائومی ۱۲ تی

دوربین شیائومی ۱۲ تی

دوربین های باقیمانده مانند پرو هستند، از جمله دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض (حسگر 1/4 اینچی،  پیکسل‌های 1.12 میکرومتر، f/2.2 و زاویه دید 120 درجه) و ماکرو 2 مگاپیکسلی، به علاوه دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی (حسگر تصویر 1/3.47 اینچی، اندازه پیکسل 0.8 میکرومتر، f/2.24 و زاویه دید 78 درجه).

خب، عملکرد شیائومی 12T در تست‌های DxOmark چطور است؟ اجازه بدهید ابتدا در لیست کلی نگاهی به امتیازهای بخش‌های دوربین، باتری و نمایشگر داشته باشیم:

شیائومی 12T در تست‌های کلی DxOmark

شیائومی 12T در تست‌های کلی DxOmark

با بخش دوربین آغاز می‌کنیم. جایی که امتیاز کلی ۱۱۵ آن را از نظر DxOmark و در لحظه نوشتن این مطلب در رتبه سوم بهترین دوربین موبایل در رده قیمتی خود قرار می دهد. همچنین رتبه کلی ۵۱ را در بررسی‌های این لابراتوار کسب می کند.

جزئیات امتیاز دوربین شیائومی ۱۲ تی در تست DxOmark را اینجا می‌توانید ببینید:

امتیاز دوربین شیائومی ۱۲ تی در DxOmark

امتیاز دوربین شیائومی ۱۲ تی در DxOmark

در بررسی نمایشگر Xiaomi 12T توسط DxOmark امتیاز ۱۳۱ ثبت می‌شود. این امتیاز از شیائومی ۱۲ تی پرو هم بهتر است و دستگاه ارزان تر را در رتبه بالاتر قرار می دهد. در حقیقت بر اساس بررسی DxOmark و تا لحظه نگارش این مطلب، نمایشگر شیائومی ۱۲ تی دومین نماشیگر برتر در رده قیمتی خود است.

رتبه کلی ۲۳ را نیز کسب می کند و در کنار دستگاه‌هایی مانند آیفون ۱۳ مینی، اکسپریا ۵ مارک ۴ یا گلکسی اس ۲۱ اولترا قرار قرار می گیرد.

امتیاز نمایشگر شیائومی ۱۲ تی در DxOmark

امتیاز نمایشگر شیائومی ۱۲ تی در DxOmark

بررسی باتری شیائومی ۱۲ تی توسط DxOmark نشان می‌دهد که اینجا دوباره برتری با مدل پرو است. هر چند که رتبه دهم در رده قیمتی خود و دستگاه‌های تست شده توسط DxoMark اصلا بد نیست و سرعت شارژ شدن فوق سریع آن قابل توجه است.

 

امتیاز باتری شیائومی ۱۲ تی در DxOmark

امتیاز باتری شیائومی ۱۲ تی در DxOmark

نظر شما درباره عملکرد مدل ارزان تر یعنی شیائومی ۱۲ تی چیست؟

همچنین بخوانید تست DxOmark شیائومی ۱۲ تی پرو :

امتیاز DxO دوربین شیائومی 12T Pro مشخص شد: هم تراز Xioami 12 Pro + تست نمایشگر و باتری

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)