حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی سری Xiaomi 12T 5G مشخص شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

شیائومی که از آن به عنوان اپل چین نیز یاد می‌شود، هر سال خانواده گوشی‌های هوشمند خود را به‌روز کرده و نسخه‌های جدیدی معرفی می‌کند. در ادامه این روند متوالی، اکنون تاریخ معرفی سری Xiaomi 12T 5G مشخص شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی این خبر بپردازیم.

تاریخ معرفی سری Xiaomi 12T 5G مشخص شد

تاریخ عرضه گوشی‌های هوشمند شیائومی ۱۲ تی و شیائومی ۱۲ تی پرو به لطف یک پوستر تبلیغاتی فاش شده است. طبق گزارش‌ها، شیائومی در آستانه عرضه دو گوشی هوشمند جدید تحت سری 12T است. این مدل‌ها شامل شیائومی پایه 12T و 12T Pro است. نسخه جهانی 12T Pro در اوایل این ماه در وب سایت Geekbench مشاهده شد.

تاریخ معرفی سری Xiaomi 12T 5G

علاوه بر این، گوشی‌های هوشمند سری 12T 5G با رنگ جدید نقره‌ای قمری (Lunar Silver) در فضای آنلاین ظاهر شده‌اند. بنابراین، به جرات می‌توان گفت که 12T و 12T Pro به زودی به بازار عرضه خواهند شد. با این حال، جزئیات مربوط به تاریخ عرضه این دو دستگاه بسیار محدود بوده است. اکنون، یک تیزر جدید از سری Xiaomi 12T به همراه جزئیات کلیدی از مشخصات آن‌ها در اینترنت ظاهر شده است.

تاریخ عرضه سری 12T شیائومی برای بسیاری تبدیل به موضوعی مهم شده است. قابل ذکر است که پوستر تیزر فاش شده به تاریخ عرضه سری Xiaomi 12T اشاره دارد. آخرین اطلاعات فاش شده توسط Abhishek Yadav، یعنی همان منبع خبر منتشر شده است. آبیشک در توییت خود رندری از پوستر تیزر را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد گوشی‌های هوشمند Xioami 12T و Xioami 12T Pro در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر ۱۴۰۱) عرضه خواهند شد.

تاریخ معرفی سری Xiaomi 12T 5G

علاوه بر این، پوستر تیزر تایید می‌کند که رویداد معرفی این دو گوشی هوشمند در ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت گرینویچ آغاز می‌شود. همچنین روی پوستر شعار «Make moments mega» درج شده است. متاسفانه، پوستر مشخصات مربوط به این دستگاه‌ها را فاش نکرده است. با این حال، آبیشک ادعا می‌کند که شیائومی میزبان رویداد ۴ اکتبر برای رونمایی از سری 12T، Redmi Pad و TWS است.

به گفته GizChina، گزارش MySmartPrice حاکی از آن است که Xiaomi 12T Pro دارای سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در پشت دستگاه خواهد بود. به همین ترتیب، مدل پایه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در پشت دستگاه عرضه می‌شود. به عنوان قلب تپنده دستگاه نیز، نسخه پرو احتمالا با یک تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ عرضه خواهد شد. نسخه پایه و معمولی نیز احتمالا دارای تراشه Dimensity 8100 مدیاتک خواهد بود.

تاریخ معرفی سری Xiaomi 12T 5G

همچنین، یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی، وظیفه تامین انرژی دستگاه را بر عهده خواهد داشت. با این حال، شیائومی هنوز در برنامه خود برای عرضه سری 12T در ماه آینده کمی دو به شک شده است. علاوه بر این، این شرکت این گمانه زنی‌ها را نه تایید و نه رد کرده است. با این وجود، غول سازنده گوشی‌های هوشمند چینی در روزهای آینده به این شایعات پایان خواهد داد. نظر شما کاربران ترنجی درباره مشخص شدن تاریخ معرفی سری Xiaomi 12T 5G چیست؟ آیا این دو گوشی هوشمند می‌توانند به برگ برنده شیائومی تبدیل شوند؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان