حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 23 در بنچمارک Geekbench با اسنپدراگون 8 نسل 2 ظاهر شد: بهبود عملکرد محسوس

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ

پس از یک سری شکست‌ها، پردازنده‌های اگزینوس (و گوشی‌های هوشمند گلکسی) انتقادات زیادی را از سوی کاربران دریافت کردند. Exynos 2100 چیپست خوبی بود، اما به‌اندازه Snapdragon 888 کارآمد یا قدرتمند نبود. Exynos 2200 با یک پردازنده گرافیکی طراحی‌شده توسط AMD نیز وضعیت مشابهی داشت. با این وجود، گفته می‌شود که سامسونگ درنهایت از این نتایج درس گرفته و قصد دارد پرچمداران آینده خود را به‌طور انحصاری با تراشه کوالکام عرضه کند. حال به‌تازگی، امتیاز بنچمارک Geekbench منتسب به گلکسی اس 23 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 به بیرون درز کرده است که بهبود عملکرد مناسب این گوشی را نشان می‌دهد.

بنچمارک Geekbench گلکسی اس 23

ما اکنون اولین مدرک خود را مبنی‌بر استفاده گلکسی اس 23 از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 حداقل در ایالات‌متحده داریم. نسخه لاک‌شده توسط شرکت مخابراتی ایالات‌متحده از Galaxy S23 (SM-S911U) در پایگاه داده Geekbench ظاهر شده است و نشان می‌دهد که این گوشی مجهز به چیپست پرچمدار نسل بعدی کوالکام و همچنین دارای اندروید 13 (One UI 5) در خارج از جعبه است.

به‌نظر می‌رسد این چیپست دارای هسته اصلی CPU با فرکانس 3.36 گیگاهرتز، سه هسته CPU میانی با فرکانس 2.8 گیگاهرتز و چهار هسته CPU کارآمد با فرکانس 2.02 گیگاهرتز است. گلکسی S23 در تست معیار عملکرد CPU عملکرد بسیار خوبی از خود به‌جای گذاشته است. گوشی هوشمند آینده سامسونگ در تست CPU تک‌هسته‌ای Geekbench (نسخه 5.4.4) امتیاز 1524 و در تست چندهسته‌ای نیز امتیاز 4597 را کسب کرده است.

بنچمارک Geekbench گلکسی اس 23

بنچمارک Geekbench گلکسی اس 23

انتظار می‌رود اسنپدراگون 8 نسل 2 دارای آخرین هسته‌های CPU ARM و فرآیند ساخت 4 نانومتری TSMC باشد. انتظار می‌رود ترکیب پردازنده TSMC و هسته‌های CPU ARM عملکرد حرارتی و راندمان انرژی را تا حد زیادی نسبت‌به نسل‌های گذشته بهبود بخشد.

ازآنجایی‌که انتظار می‌رود گلکسی اس 23 ظرف 2 تا 3 ماه آینده به‌صورت رسمی معرفی شود، ممکن است طی چند هفته آینده اطلاعات بیشتری در مورد حضور احتمالی نسخه اگزینوس 2300 این گوشی (درصورت تغییر در تصمیم اولیه سامسونگ) بدست آوریم. شایعه شده است که گلکسی اس 23 تا حد زیادی از همان طراحی و مشخصات مدل قبلی خود برخوردار خواهد بود.

نظر شما درباره بنچمارک Geekbench گلکسی اس 23 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی