حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری گلکسی اس ۲۳ اولترا را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

از ابتدا اضافه شدن عضو Ultra خانواده گلکسی S ما یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری را در تک تک نسل‌های آن دیدیم. این که Galaxy S23 Ultra هم باتری با همین حجم داشته باشد اصلا بعید نیست. امروز تصویری از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری گلکسی اس ۲۳ اولترا منتشر شده و در ادامه آن را با هم می‌بینیم.

باتری گلکسی اس ۲۳ اولترا

جدیدترین شایعه در مورد سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا از سوی Ice Universe منتشر شده است. در جدیدترین توییت وی، تصویر باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی در تصویری واقعی نمایش داده شد. این تصویر را به عنوان تصویر اصلی مطلب می‌بینید.

رندرهای گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ را ببینید

به نظر می رسد این باتری از فهرستی برای دریافت گواهینامه خاصی باشد. البته ظرفیت واقعی باتری در این سمت باتری نمایش داده نمی شود. انتظار می رود S23 Ultra از نظر حجم باتری مشابه مدل قبلی خود باشد و ماه گذشته گواهینامه پشتیبانی از شارژ 25 واتی را دریافت کرد.

مقایسه طراحی لبه گلکسی اس ۲۳ اولترا با گلکسی اس ۲۲ اولترا

مقایسه طراحی لبه گلکسی اس ۲۳ اولترا با گلکسی اس ۲۲ اولترا

در شایعات مختلف داشتیم که احتمالا سامسونگ لبه‌های گلکسی S23 Ultra را کمی تغییر بدهد و به سمت تحت شدن پیش برود. البته همچنان لبه قاب پشتی و نمایشگر خمیده خواهند بود اما میزان این خمیدگی کمتر می شود.

در جای دیگر شایعه شده است که دوربین اصلی گلکسی S23 Ultra یک سنسور کاملا جدید ISOCELL 200 مگاپیکسلی سامسونگ را برای دوربین اصلی خود به همراه دارد که گمان می رود دارای پیکسل های 0.6 میکرومتری روی یک سنسور 1/1.3 اینچی پشت لنزی با دیافراگم f/1.7 باشد.

حسگر تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 Ultra سامسونگ تقریبا هم اندازه حسگر تصویر ۴۸ مگاپیکسلی آیفون ۱۴ پرو است؟!

انتظار می رود دوربین پریسکوپ 10 مگاپیکسلی S22 Ultra در S23 Ultra نیز استفاده شود. در قسمت جلویی صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با رزلوشن  1440در3088 پیکسل و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر سریع‌تر که ناحیه اسکن بزرگ‌تری را پوشش می‌دهد، قرار دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید باتری گلکسی اس ۲۳ اولترا بتواند ماندگاری خوبی را در هر دوره شارژر ارایه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)