حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی آنر X40 GT را ببینید

نوشته

1 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر

شایعات مختلفی درباره آنر ایکس ۴۰ جی تی وجود دارد. در حالی که برخی احتمال ارایه آن با اسنپدراگون ۶ نسل ۱ را محتمل می‌دانند از سوی دیگر شایعه جذاب تر استفاده از اسنپدراگون ۸۸۸ هم وجود دارد. امروز و در بهبوهه شایعات تیزر رسمی آنر X40 GT منتشر شده است.

تیزر رسمی آنر X40 GT

آنر یک تیزر از گوشی هوشمند Honor X40 GT را در چین منتشر کرده است. هنوز تاریخ قطعی ارایه مشخص نیست اما به نظر می رسد که تا یک یا دو هفته دیگر رسما معرفی خواهد شد.

همزمان با این تیزر یک رندر هم از Honor X40 GT منتشر شده است که طراحی تهاجمی آن را نشان می‌دهد. البته شاید این طراحی مربوط به نسخه خاصی از آنر ایکس ۴۰ جی تی باشد.

تیزر منتشر شده توسط این برند چیزی در مورد Honor X40 GT فاش نمی کند. بر اساس برخی گزارش ها، این دستگاه دارای پلت فرم موبایل اسنپدراگون 888 4G خواهد بود.

رندر غیررسمی آنر X40 GT

رندر غیررسمی آنر X40 GT

رندر غیررسمی آنر X40 GT

رندر Honor X40 GT نشان می‌دهد که این دستگاه احتمالا دارای یک صفحه مجهز به سوراخ دایره‌ای تکی برای دوربین سلفی است اما مشخص نیست که این یک پنل LCD است یا OLED.

روی قاب پشتی دارای دو خط عمودی سبز در مرکز و با الگوی بافت خاصی در دو طرف است. دارای گوشی یک ماژول دوربین گرد است که به نظر می رسد یک دوربین سه گانه و یک فلاش LED را در خود جای دهد. در مرکز ماژول دوربین، نام تجاری “GT” و در اندازه بزرگ قرار دارد.

مدل GT در خانواده آنر X40 احتمالاً بالاتر از مدل‌های موجود مانند Honor X40 و Honor X40i قرار خواهد گرفت. امیدواریم که شایعات در روزهای آینده جزئیات بیشتری را در مورد X40 GT فاش کنند.

همچنین می‌شنویم که Honor در حال کار بر روی گوشی‌های پرچمدار سری Magic 5 است که احتمالاً دارای چیپست Snapdragon 8 Gen 2 باشد. این مجموعه احتمالاً شامل گوشی های مجیک 5 و مجیک 5 پرو می شود. آنر احتمالاً سری Magic 5 را حوالی نیمه دوم زمستان ۱۴۰۱ معرفی خواهد کرد.

تا پیش از زمستان هم این شرکت ممکن است از Honor Magic V2 رونمایی کند. گفته می شود این گوشی تاشو با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و رابط کاربری Magic UI 7.0 عرضه می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر آنر ایکس ۴۰ جی تی هستید؟ فکر می‌کنید یک موبایل پرچمدار اقتصادی گیمینگ خواهد بود یا یک میان رده ساده با اسنپدراگون سری ۶؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

خوشگله به نظرم

BeFair

موافقم ❤️

ali karimi

سلام، گوشی زیبایی هستش از لحاظ ظاهری،بخصوص پشت گوشی که از رنگ سبز و کلمه GT استفاده کرده، چیپست هم که باید اسنپ 888 بزاره، اگه بخواد اسنپ سری6 نسل 1 بزاره واقعا اشتباه میکنه،واقعا آنر وقتیداز هواوی جدا شده خیلی پیشرفت کرده و بیشتر تو چشم هستش و انصافا هم بگیری گوشیهاش عالی هستن این حرف دیگه برای من و خیلی های دیگه ثابتدشده هستش، فقط نمایندگی های رسمی خودش رو بیشتر و بهتر کنه که همونام گوشیهارو وارد کنن خیلی عالی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)