حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی اسمارت بند 7 پرو با قیمت 99 یورو برای بازار جهانی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شیائومی

در یک رویداد جهانی، امروز شیائومی از مجموعه‌ای از محصولات جدید خود رونمایی کرد. این دستگاه‌ها شامل گوشی‌های هوشمند سری شیائومی 12T، ردمی پد و مدل جهانی دستبند هوشمند پیشرفته خود است. حدود سه ماه پیش، شیائومی اسمارت بند 7 پرو در چین عرضه شد و اکنون این شرکت مدل مذکور را برای عرضه در بازار جهانی با همان مشخصات و برچسب قیمتی 99 یورو معرفی کرده است.

شیائومی اسمارت بند 7 پرو

شیائومی Smart Band 7 Pro دارای صفحه‌ای مستطیلی با نمایشگر 1.64 اینچی AMOLED است. این پنل وضوح تصویر 280 در 468 پیکسل و روشنایی 500 نیت را ارائه می‌دهد. ویژگی نمایشگر همیشه روشن و بیش از 180 واچ‌فیس جدید برای این دستبند وجود دارد. این دستگاه تا عمق 5 متری با گواهی 5ATM در برابر آب مقاوم است. Mi Smart Band 7 Pro دارای یک بند جدید است که در مقایسه با بند قابل‌تعویض فعلی، ارتقا یافته است.

شیائومی اسمارت بند 7 پرو

شیائومی اسمارت بند 7 پرو

در بخش تناسب‌اندام، شیائومی Smart Band 7 Pro به نمایشگر ضربان قلب، سنسور SpO2 و ردیاب خواب مجهز شده است. این دستبند از 117 حالت تمرینی شامل 14 حالت ورزشی حرفه‌ای و 10 دوره دویدن پشتیبانی می‌کند. این دستگاه پوشیدنی همچنین دارای GPS داخلی برای فعالیت در فضای باز بدون نیاز به گوشی هوشمند است.

اسمارت بند 7 پرو از یک باتری 235 میلی‌آمپرساعتی انرژی خود را تأمین می‌کند که گفته می‌شود با شارژ کامل 12 روز دوام می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به NFC، الکسای داخلی، کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند و غیره اشاره کرد.

شیائومی اسمارت بند 7 پرو 99 یورو قیمت دارد. این دستبند در چندین رنگ بند خود ازجمله بندهای عاج، زیتونی، نارنجی، آبی، مشکی، صورتی، سبز کاج و خاکستری ماه ارائه می‌شود. متأسفانه، هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی قصد دارد Smart Band 7 Pro را در بازارهای دیگر مانند آمریکای شمالی عرضه کند یا خیر.

نظر شما درباره دستبند هوشمند شیائومی Smart Band 7 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی