حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی بند 7 پرو به‌زودی در بازار جهانی عرضه می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شیائومی

حدود دو ماه پیش، کمپانی شیائومی نسل جدید دستبند هوشمند پیشرفته خود با نام بند 7 پرو را در چین معرفی کرد. این گجت پوشیدنی، اولین مدل حرفه‌ای در میان ردیاب‌های تناسب‌اندام مقرون‌به‌صرفه شیائومی بند محسوب می‌شود. در ابتدا، این دستبند تنها در بازار چین به‌فروش می‌رسید و هیچ نشانه‌ای نیز مبنی‌بر عرضه جهانی آن وجود نداشت. بااین‌حال و حال پس از گذشت دو ماه اما، گفته می‌شود که شیائومی درنظر دارد تا درنهایت Smart Band 7 Pro خود را در خارج از چین نیز عرضه کند.

عرضه جهانی شیائومی بند 7 پرو

به‌گفته‌ی افشاگر محصولات شیائومی، Kacper Skrzypek، اسمارت بند 7 Pro برای عرضه در اروپا تأیید شده است. به‌نظر می‌رسد که شیائومی تمامی گواهینامه‌های لازم برای عرضه جهانی دستبند پیشرفته خود را آماده کرده و ممکن است این گجت در آینده نزدیک در بازار جهانی به‌فروش برسد.

همچنین براساس مستندات ارائه‌شده، نسخه‌ای که به اروپا می‌آید دارای شماره مدل M2141B1 خواهد بود. درحال‌حاضر، مشخص نیست که آیا این نسخه تغییراتی در مشخصات خود نسبت‌به بند 7 پرو اصلی خواهد داشت یا خیر.

شیائومی Mi Smart Band 6 NFC را از اواخر سال گذشته در اروپا به‌فروش رسانده است. این مدل از ردیاب تناسب‌اندام با پشتیبانی از پرداخت‌های بدون تماس و آمازون الکسا ارائه می‌شود.

عرضه جهانی شیائومی بند 7 پرو

عرضه جهانی شیائومی بند 7 پرو

ازآنجایی‌که شیائومی اسمارت بند 7 پرو با NFC و کنترل صوتی به‌صورت استاندارد در چین عرضه می‌شود، نسخه جهانی به‌احتمال‌زیاد این ویژگی‌ها را حفظ خواهد کرد. امیدواریم شیائومی این کار را انجام دهد زیرا بدون این دو ویژگی، مدل Pro اساساً تغییر قابل‌ملاحظه دیگری را نسبت‌به Band 7 عادی نخواهد داشت.

پیرامون مشخصات بند 7 پرو، این گجت پوشیدنی دارای نمایشگر 1.64 اینچی با تراکم پیکسلی 326ppi است و از GPS داخلی نیز پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از پیشرفت‌ها نسبت‌به دستبند بند 7 عادی، حسگر نور محیط است که روشنایی خودکار را فعال می‌کند. Band 7 Pro همچنین دارای پایش ضربان قلب و اکسیژن خون در تمام روز نیز می‌باشد.

درنهایت، نظر شما پیرامون عرضه جهانی شیائومی Band 7 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی