حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز Nothing ear 1 در رنگ جدید مشکی رسما معرفی شد

ایربادز Nothing Ear 1 که اوایل سال جاری با طراحی شفاف معرفی شد و به‌عنوان رقیب ایرپادز پرو اپل، ویژگی‌های مناسب ازجمله حذف نویز فعال و عمر باتری بالا با قیمت رقابتی را ارائه می‌کرد، به‌زودی در رنگ جدید مشکی در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه مشکی جدید Nothing Ear 1، کماکان از پلاستیک شفاف در ساختار خود استفاده کرده، اما اکنون با پلاستیک مشکی مات همراه شده است. رنگ‌بندی جدید از ۲۲ آذر با همان قیمت نسخه اصلی یعنی 99 دلار به‌فروش می‌رسد.

ایربادز Nothing ear 1 مشکی

جدا از رنگ‌بندی، ایربادز جدید ازنظر عملکرد، مشابه نسخه اصلی خود می‌باشد که کمپانی Nothing آن را در اوایل سال جاری عرضه کرد. با خاموش کردن قابلیت حذف نویز فعال، همچنان تا 5.7 ساعت عمر باتری مفید دریافت خواهید کرد که اگر این قابلیت را فعال کنید، به چهار ساعت کاهش می‌یابد. به‌همراه کیس، شما حداکثر 34 ساعت عمر باتری خواهید داشت. این ایربادز همچنین از گواهینامه IPX4 برای مقاوت جزئی در برابر آب و همچنین شارژ وایرلس Qi نیز پشتیبانی می‌کند.

ایربادز Nothing ear 1 مشکی

ایربادز Nothing ear 1 مشکی

این شرکت رنگ جدید را به‌عنوان یک “نسخه محدود” عنوان کرده، اما در ادامه بیان می‌کند که امیدوار است این رنگ به یک نسخه دائمی از ایربادز خود تبدیل شود.

Nothing ادعا کرده است که ایربادز Ear 1، اکنون عاری از هرگونه کربن بوده و این شرکت با گواهینامه شخص‌ثالث SGS برای کمک به ارزیابی و خنثی کردن کربن در این گجت، همکاری کرده است.

ناتینگ همچنین پرداخت هزینه این ایربادز با ارزهای رمزنگاری‌شده را نیز می‌پذیرد. البته این شبکه‌های پرداخت به‌شدت انرژی‌زا بوده؛ به‌طوری‌که تخمین‌زده می‌شود که شبکه بیت‌کوین به‌تنهایی سالانه همان مقدار برقی را مصرف می‌کند که ایالت واشنگتن استفاده کرده و طبق گزارشات، بین ۲۵ تا ۶۰ درصد این برق از منابع تجدیدناپذیر تأمین می‌شود.

جعبه ایربادز Nothing ear 1 مشکی

جعبه ایربادز Nothing ear 1 مشکی

وقتی درباره این تناقض در حفظ محیط زیست از Nothing سؤال شد، این شرکت به توافقنامه آب‌وهوای ارزهای دیجیتال به‌منظور تلاشی برای وادار ساختن صنعت کریپتو به‌منظور به صفر رساندن میزان تولید گازهای گلخانه‌ای خالص در مدت 9 سال تا سال 2030، اشاره کرد.

اگر می‌خواهید ایربادز «عاری از کربن» Nothing را با ارز دیجیتال خریداری کنید، این شرکت بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، USD Coin (USDC) و Dogecoin (DOGE) را برای خریدهای انجام‌شده از طریق فروشگاه آنلاین کشورهایی ازجمله ایالات‌متحده، بریتانیا، کانادا و ژاپن می‌پذیرد.

دیدگاه شما پیرامون رنگ جدید مشکی ایربادز Nothing چیست؟ آیا این رنگ مات را پسندیده و یا نسخه شفاف سفید آن را ترجیح می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی