حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کلیدی گلکسی Tab S8 FE در میان داده های گیک بنچ مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات

ماه می سال گذشته میلادی بود که سامسونگ Galaxy Tab S7 SE را معرفی کرد. انتظار داشتیم که جانشین این دستگاه در مدت زمان مشابه سال ۲۰۲۲ رونمایی شود. این اتفاق رخ نداد و سامسونگ تنها مدل های استاندارد، پلاس و اولترا سری تب اس ۸ را معرفی کرد. اما خبر خوب آن است که عرضه این تبلت لغو نشده‌؛ زیرا هم اکنون مشخصات کلیدی گلکسی Tab S8 FE در میان داده های گیک بنچ مشاهده شده است.

گلکسی Tab S8 FE از تراشه مدیاتک برخوردار خواهد بود

سامسونگ گلکسی تب S8 FE با کد SM-X506B در دست توسعه است. گفته می‌شود که این تبلت نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک MT8791V/TZA تأمین خواهد کرد. این چیپست با عنوان Kompanio 900T شناخته می‌شود. یکی از نکات مثبت تبلت آینده سامسونگ آن است که به سیزدهمین نسخه اندروید مجهز خواهد شد. نسخه ای که در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شده است، از ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. البته ممکن است نسخه های دیگری (با حافظه رم بیشتر) وجود داشته باشند. که هنوز اطلاعاتی از آن ها به بیرون درز نکرده است.

تب اس ۸ اف ای در گیک بنچ

گزارش اخیر وب‌سایت GSMArena به نقل از GalaxyClub ادعا می‌کند که گلکسی تب S8 FE با اسم کد SM-X506B (همان دستگاهی که هم اکنون در گیک بنچ ظاهر شده) از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. البته نسخه دیگری از این تبلت (با کد SM-X500) وجود خواهد داشت که تنها از شبکه Wi-Fi برخوردار بوده و هیچ درگاهی برای قرار دادن سیم‌کارت داخل آن تعبیه نشده است. مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی به طور رسمی از Galaxy Tab S8 FE رونمایی خواهد کرد، اما انتظار داریم در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن بشنویم.

تبلت گلکسی Tab S7 FE سامسونگ با تراشه‌ اسنپدراگون ٧۵٠ جی معرفی شد

با توجه به مشخصات کلیدی فاش شده گلکسی Tab S8 FE، نظر شما درباره این تبلت آینده سامسونگ چیست؟ چه قیمتی را مناسب این محصول می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی