حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت Honor Pad V7 با Kompanio 900T و نمایشگر ٩٠ هرتزی رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار، تبلت

آنر امروز یک مراسم بزرگ را در چین برگزار کرده است. طی این مراسم بزرگ، زیر مجموعه سابق هواوی از تبلت، لپ تاپ و ساعت هوشمند جدید خود پرده برداری کرده است. تبلت Honor Pad V7، جدیدترین محصول آنر در بازار تبلت‌ها محسوب می‌شود. این تبلت، دارای مشخصات و قیمتی جذاب است که در ادامه این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت تبلت Honor Pad V7: ارزان‌تر و جذاب‌تر!

آنر چندی پیش و در روز رونمایی از سری پرچمدار Magic 3 خود، از تبلت Tab V7 Pro خود نیز رونمایی کرد.

 

آنر Tab V7 Pro رسماً معرفی شد: اولین تبلت با Kompanio 1300T

 

به نقل از GizChina، تبلت جدید این کمپانی در رویداد جدید آن رسماً معرفی شده است. بنابراین، اجازه بدهید تا به جزئیات این تبلت تازه وارد نگاهی داشته باشیم.

نمایشگر و طراحی 

آنر Pad V7 از ظاهر و طراحی مشابه Honor Tab V7 Pro بهره می‌برد. این تبلت جدید، مجهز به نمایشگر ١٠.۴ اینچی از نوع IPS LCD است. ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر این تبلت، به ٧.٩ میلی متر رسیده است. در نتیجه، نسبت صفحه نمایش به بدنه در این تبلت حدود ٨۴ درصد است. وضوح 2K و رفرش ریت ٩٠ هرتزی، از دیگر مشخصات این نمایشگر هستند. به طور خلاصه، نمایشگر این تبلت کیفیت بالایی دارد.

در عین حال، این تبلت توانایی نمایش محتوای HDR10 را نیز در اختیار دارد. الگوریتم‌های نمایش جدید و حالت تقسیم صفحه به روز شده، قابلیت‌های جدید نمایشگر Honor Pad V7 هستند. بدنه این تبلت، از آلومینیوم یک تکه ساخته شده است. همچنین محصول جدید آنر، در سه رنگ مختلف راهی بازار چین می‌شود.

عملکرد سخت افزاری

در بخش عملکرد سخت افزاری، ما با یک تبلت به روز و قدرتمند روبه‌رو هستیم. این تبلت تازه وارد، از تراشه ۶ نانومتری Kompanio 900T بهره مند است. Kompanio 900T از سوی مدیاتک و به طور اختصاصی برای تبلت‌ها توسعه یافته است. اگر به یاد داشته باشید، آنر پیش از این برای اولین بار از تراشه مدیاتک Kompanio 1300T در Honor Tab V7 Pro استفاده کرده بود.

اما در نهایت، زمان آن است تا آنر باری دیگر به عنوان یکی دیگر از اولین مشتریان تراشه‌های جدید مدیاتک دست بیابد. همان طور که پیش‌تر در ترنجی گفته بودیم، تراشه Kompanio 900T می‌تواند قابلیت‌های اختصاصی را برای تبلت‌ها به ارمغان بیاورد. این تراشه، در واقع نسخه‌ای از Dimensity 900 برای تبلت‌ها به شمار می‌رود!

 

تراشه ۶ نانومتری مدیاتک Kompanio 900T رسماً رونمایی شد

 

آنر برای تبلت جدید خود، ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 به همراه ۶ یا ٨ گيگابايت حافظه رم را در نظر گرفته است. تبلت Honor Pad V7، از یک خنک کننده غول پیکر با مساحت ٢۶ هزار میلی متر مربعی نیز استفاده می‌کند. به لطف این خنک کننده گرافیکی، عمل مدیریت دما و دفع حرارت به خوبی صورت می‌گیرد.

سایر ویژگی‌های قابل توجه

تبلت Honor Pad V7، در بخش عملکرد صوتی مانور زیادی می‌دهد. آنر پد V7، اسپیکر استریوی چهارگانه را داراست. این اسپیکر استریو، از فناوری DTS:X Ultra بهره گیری کرده است. در نتیجه، کاربران می‌توانند در هنگام بازی کردن و یا تماشای فیلم، به تجربه بصری دست پیدا کنند. بر اساس اعلام رسمی آنر، Honor Pad V7 از قلم Magic Pencil 2 پشتیبانی می‌کند. با استفاده از فناوری‌های بلوتوثی غیر القایی و اتصال سریع، تأخیر در میزان پاسخگویی این قلم بسیار کم است. بنابراین، در صورت طراحی و نقاشی با این قلم، شما احساسی نزدیک به انجام همان کار بر روی کاغذ خواهید داشت!

در همین حین، به لطف تغییرات نرم افزاری اعمال شده، از Magic Pencil 2 می‌توان به صورت همزمان در چهار تبلت استفاده کرد که قابلیتی فوق العاده‌ای است. اما این قلم، تنها اکسسوری آنر Pad V7 نیست. بلکه علاوه بر این‌ها، Honor Pad V7 از یک کیبورد بلوتوثی هوشمند و گواهینامه ضد باکتری TÜV نیز پشتیبانی می‌کند.

اتصالات و درگاه‌ها

باید بگوییم که تبلت جدید آنر، از قابلیت‌های جذاب و ویژه‌ای برخوردار است. اما باید توجه داشته باشید که این قابلیت‌ها، در نسخه‌های مختلف Honor Pad V7 تقسیم شده‌اند. به عبارت دیگر، شما برای دسترسی به برخی از قابلیت‌های ویژه، می‌بایست هزینه اضافی را پرداخت کنید. آنر پد V7، از اینترنت 5G و وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند. فناوری لینک Turbo X در این تبلت موجود است.

بلوتوث نسخه ۵.١ نیز در این تبلت موجود است. ظرفیت باتری آن، برابر با ٧,٢۵٠ میلی آمپر ساعت است. در نهایت، شارژر این تبلت توان ٢٢.۵ واتی دارد. دوربین اصلی و دوربین سلفی تبلت Honor Pad V7، به ترتیب وضوح ١٣ و ٨ مگاپیکسلی دارند. آنر سیستم عامل اندروید ١١ پایه و رابط کاربری MagicUI 5.0 مخصوص تبلت را در این تبلت ارائه می‌دهد. و اما در پایان، نوبت به قیمت Honor Pad V7 می‌رسد:

– نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی وای فای: ١,٩٩٩ یوان (معادل ٣٠٩ دلار آمریکا)

– نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی وای فای: ٢,٢٩٩ یوان (معادل ٣۵۵ دلار آمریکا)

– نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی ۵ جی: ٢,۵٩٩ یوان (معادل ۴٠٢ دلار آمریکا)

پیش فروش این تبلت، از هم اکنون آغاز شده است. نسخه وای فای، در روز ٨ مهر عرضه می‌شود. زمان عرضه نسخه ۵ جی نیز متعاقباً اعلام خواهد شد. در کل، بگویید که نظر شما در مورد تبلت جدید آنر چیست؟ کدام ویژگی آن شما را مجذوب خود کرد؟ قیمت آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️