حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی Tab S8 FE به نمایشگر LCD و تراشه مدیاتک اشاره دارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، سامسونگ، شایعات

بازار تبلت‌ها یکی از پر ریسک‌ترین بازارهای جهان محسوب می‌شود، دلیل این موضوع نیز خاص بودن سلایق و علایق مصرف کنندگان در کنار کمتر بودن تقاضا برای چنین محصولاتی نسبت به گوشی‌های هوشمند است. با این حال سامسونگ همواره یکی از برترین بازیگران این بازار بوده است. اخیرا نیز مشخصات گلکسی Tab S8 FE به نمایشگر LCD و تراشه مدیاتک اشاره دارد. با ترنجی همراه شوید.

مشخصات گلکسی Tab S8 FE به نمایشگر LCD و تراشه مدیاتک اشاره دارد

بازار تبلت‌های اندرویدی دوباره رو به رشد است و شرکت‌هایی مانند سامسونگ قصد دارند تمرکز خود را بر این بخش بازار بیشتر کنند. جهت یادآوری باید بگوییم که سامسونگ با وجود تجربه فروش ضعیف‌تر، اما همیشه روی این بخش سرمایه گذاری زیادی کرده است. تقاضای کاربران برای تبلت‌ها پس از شیوع ویروس کرونا افزایش یافت و بسیاری از شرکت‌ها تصمیم گرفتند محصولاتی در این دسته عرضه کنند.

حتی استراتژی گوگل هم تغییر کرد و شروع به بهبود تجربه تبلت‌ها در اندروید کرد. اکنون، این برند کره‌ای باید به عرضه محصولات متقاعد کننده در همه طیف‌ها ادامه دهد تا وضعیت خود را حفظ کند. ظاهرا این شرکت در حال آماده سازی دستگاه جدیدی با نام Samsung Galaxy Tab S8 FE است. در ماه سپتامبر، دستگاهی که گمان می‌رفت Samsung Galaxy Tab S8 FE باشد، توسط Geekbench ثبت شده بود. این دستگاه دارای شماره مدل SM-X506B و کد Birdie است.

مشخصات گلکسی Tab S8 FE

طبق گزارش‌های دریافتی، این تبلت جدید یک نسخه از سری FE است. در حال حاضر، رولند کواندت، کارشناس اطلاعات، این واقعیت را تایید می‌کند و معتقد است که این تبلت همان گلکسی تب اس 8 FE است. مشخصات این تبلت جدید سامسونگ نیز مدت‌ها موضوع اصلی شایعات بود گویا Galaxy Tab S8 FE جدید مانند مدل قبلی خود به یک پنل LCD مجهز خواهد شد که البته مانند مدل‌های پریمیوم‌تر AMOLED نیست.

با این حال، انتظار نسبتا بالایی از صفحه نمایش LCD این دستگاه وجود دارد. علاوه بر این، دستگاه مذکور بخش Wacom Digitizer را برای پشتیبانی از قلم دیجیتال حفظ خواهد کرد. طبق نتایج Geekbench، این وب سایت گفته است که تبلت جدید سامسونگ از تراشه Kompanio 900T مدیاتک استفاده خواهد کرد. این تراشه، یک تراشه ۶ نانومتری با ۲ هسته ARM Cortex-A78 با سرعت کلاک ۲.۴ گیگاهرتز است که بنچمارک آن کلاک ۲.۶ گیگاهرتزی را نشان می‌دهد، بنابراین می‌تواند یک نسخه بهینه سازی شده از همین تراشه باشد.

همچنین تراشه مذکور بیش از ۶ هسته ARM Cortex-A55 برای انجام وظایف سبک دارد و GPU آن نیز Mali-G68 MC4 خواهد بود. این تراشه اساسا نسخه تبلت محور MediaTek Dimensity 900 است. تبلت Galaxy Tab S8 FE سامسونگ گویا در نسخه‌های 5G و Wi-Fi عرضه خواهد شد. کد Samsung SM-X506 اشاره به نسخه 5G دارد، در حالی که مدل Wi-Fi دارای شماره مدل Samsung SM-X500 خواهد بود. این دستگاه در هنگام عرضه، با اندروید ۱۳ همراه خواهد بود.

مشخصات گلکسی Tab S8 FE

به گفته GizChina، این بدان معناست که One UI 5.0 اجرا خواهد کرد و یا حتی One UI 5.1. این موضوع کاملا بستگی به جدول زمانی انتشار این آپدیت دارد. این دستگاه همچنین دارای ۴ گیگابایت رم است، اما انتظار داریم گزینه‌های دیگری برای حافظه رم نیز وجود داشته باشد زیرا این مدل باید مدل پایه باشد. Samsung Galaxy Tab S8 FE ممکن است با قیمت ۶۵۰ یورو برای مدل Wi-Fi و ۷۵۰ یورو برای نسخه 5G عرضه شود.

با این حال، با توجه به قیمت مدل قبلی در زمان عرضه، این فقط یک حدس و گمان است. ما انتظار داریم سامسونگ به زودی جزئیات بیشتری را ارائه کند. سری Samsung Galaxy Tab S8 اوایل امسال با قیمت پایه ۶۹۹ دلار وارد بازار شد. نظر شما کاربران ترنجی درباره مشخصات گلکسی Tab S8 FE که با نمایشگر LCD و تراشه مدیاتک همراه شده، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان