حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ پایین‌ترین توان را برای گوشی پرچمدار سال ۲۰۲۳ خواهد بود؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

حتی آیفون ۱۴ پرو مکس اپل امسال به توان شارژر ۳۰ واتی رسید. با دریافت اولین گواهی تنظیم‌گری برای Galaxy S23 Ultra به نظر می رسد که خبر خیلی خوبی وجود ندارد. در حقیقت به نوعی تایید می شود که شارژر گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ پایین‌ترین توان را برای گوشی پرچمدار سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

شارژر گلکسی اس ۲۳ اولترا

معرفی سری Galaxy S برای سال 2023 سامسونگ با شایعات متعدد گرم‌تر می شود. مدل پرچمدار این سری یعنی گلکسی S23 Ultra به تازگی در پایگاه داده گواهی 3C رصد شده و دارای شماره مدل SM-S9180 است. این اولین باری است که نشانه‌های ملموس وجود Ultra را در یک نهاد نظارتی می‌بینیم.

حسگر تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 Ultra سامسونگ تقریبا هم اندازه حسگر تصویر ۴۸ مگاپیکسلی آیفون ۱۴ پرو است؟!

اسم رمز گلکسی اس 23 اولترا در داخل سامسونگ DM3 است و ما هنوز دقیقا نمی دانیم چه معنایی دارد. در این گواهی شماره مدل SM-S918 رصد شده که ظاهراً دنباله‌ای از مدل عددی SM-S908 گلکسی اس 22 اولترا است.

تعداد زیادی مدل عددی Galaxy S23 Ultra وجود خواهد داشت که احتمالا با شماره‌های عددی SM-S918BDS، SM-S918U، SM-S918U1 و SM-S918W وجود دارد و مربوط به Galaxy S23 Ultra در بازارهای مختلف می شود.

طبق معمول، پسوندها نسخه‌های دو سیم‌کارت و آنلاک‌شده را برای مناطق مختلف جغرافیایی نشان می‌دهند. در حالی که انتظار می‌رود Galaxy S23 Ultra با مشخصات رده بالایی مانند چیپست 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 2 با  مودم X70 5G را داشته باشد، شایعاتی جسته‌گریخته مبنی بر حذف یا وجود مدلی با اگزینوس ۲۳۰۰ هم وجود دارد.

ویژگی های برجسته آن شامل نسل جدید نمایشگر M12 OLED سامسونگ خواهد بود که در حال حاضر برای روشن ترین صفحه نمایش گوشی در آیفون 14 پرو مکس استفاده می شود، و مهمتر از همه، دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با سنسور HP2 که ظاهرا سفارشی خواهد بود و فقط برای مدل Ultra ساخته شده است.

سرعت شارژ Galaxy S23 Ultra

گلکسی اس ۲۳ اولترا

گلکسی اس ۲۳ اولترا

اولین مشخصات سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا که از طریق ورودی پایگاه داده گواهی 3C منتشر شده به شارژر ۲۵ وات اشاره دارد.

این بدان معنا نیست که حتما خانواده S23 از سرعت شارژ باتری سریع‌تر پشتیبانی نمی‌کنند بلکه نشان می دهد تا کنون این دستگاه با شارژر مذکور تست شده است.

با توجه به اینکه حتی گوشی های میان رده مانند OnePlus 10T هم اکنون دارای سرعت شارژ 150 واتی هستند که باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گوشی را تنها در 23 دقیقه از صفر به ۱۰۰ رساند، سرعت شارژ زیر 50 وات برای Galaxy S23 Ultra کمی ناامید کننده خواهد بود.

هر چند در این ناامیدی بد نیست که توجه کنیم سامسونگ معمولاً در سیستم های شارژ خود به خوبی عمل می کند. مثلا حتی یک شارژر 25 واتی باتری گلکسی اس 22 اولترا را در حدود یک ساعت به ظرفیت کامل می رساند.

برای مقایسه تقریباً دو برابر بیشتر طول می‌کشد تا آیفون 14 پرو مکس با یک شارژر 30 واتی و باتری کوچک‌تر به همان میزان شارژ دست یابد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید Galaxy S23 Ultra با شارژر ۲۵ وات نهایی خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)