حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز جدید ناتینگ را ببینید: Ear (stick)

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing، لوازم جانبی

برند ناتینگ در نام گذاری متفاوت و طراحی خاص شهره است. کمی بیشتر از ۱ سال پیش بود که Nothing Air 1 به عنوان اولین محصول این برند رونمایی شد. پس از رونمایی پرسروصدا اولین موبایل ناتینگ، اوایل تابستان امسال حالا نوبت به ایربادز جدیدی است که از این برند دیده شود. بیاید ایربادز جدید ناتینگ را ببینید، محصولی که احتمالا با نام Ear (stick) ارایه می شود.

ایربادز ناتینگ Ear (stick)

ناتینگ پیش از این محصول بعدی خود را در ویدیویی درباره آماده‌سازی رویداد Nothing Phone (1) به نمایش گذاشت. در آن ویدیو تام هاوارد، رئیس طراحی Nothing یک دستگاه تار را در دست گرفته و می‌گوید “این Era (1) نیست”.

سپس اشاره می‌کند که گجت بعدی که این شرکت عرضه خواهد کرد یک جفت هدفون جدید خواهد بود. اکنون Nothing دوباره ایربادز جدید خود را به نمایش می گذارد.

طی نمایش بهار تابستان 2023 چت لو در هفته مد لندن، برند Nothing به ما نگاهی به Ear (stick) آینده اش ارایه می کند. در یک تصویر جدید، این شرکت قاب ایربادز مذکور را به نمایش گذاشت و طراحی باریک و استوانه‌ای دارد.

قاب شارژر ایربادز ناتینگ Ear (stick)

قاب شارژر ایربادز ناتینگ Ear (stick)

برند Nothing در بیانیه مطبوعاتی خود بیان می کند که هدفون های جدیدش «به سبکی پَر» هستند و «طراحی ارگونومیک فوق العاده راحت» دارند. این شرکت حتی فراتر از این می‌رود و می‌گوید که فناوری «سر راه چیزی است که اغلب می‌خواهیم تجربه کنیم» و Ear (stick) «آن دیوارها را از بین می‌برد».

ناتینگ از توصیفات قوی مشابهی در مورد قاب شارژ Ear (stick) نیز استفاده می کند. می گوید که این قاب “بی نظیر” است و “از سایه های آرایشی کلاسیک الهام گرفته شده است.” علاوه بر این، این شرکت می‌گوید که کیس شارژ جدید “به‌طور فشرده به گونه‌ای ساخته شده است که به سادگی در جیب‌ها سر بخورد.”

در بیانیه مطبوعاتی خود، Nothing همچنین بیان می کند که ممکن است این محصول را اواخر امسال معرفی کند.

شایعات قبلی در مورد Ear (stick) نشان می‌دهد که این محصول احتمالا مانند ایرپادهای استاندارد دارای نوک سیلیکونی نیستند و قیمت آن‌ها 99 دلار خواهد بود. این قیمت همان برچسب قیمتی است که Nothing Ear (1) یعنی اولین محصول Nothing را ارایه می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر این ایربادز هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)