حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ایربادز Nothing Ear (stick) مشخص شد: 4 آبان 1401

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | Nothing، گجت‌های پوشیدنی

کمپانی ناتینگ به‌تازگی تاریخ معرفی رسمی مدل جدید ایربادز شایعه‌شده خود با نام Nothing Ear (stick) را اعلام کرده است. این مدل قرار است در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) ساعت 7:30 بعدازظهر IST در سطح جهانی معرفی شود. این گجت پوشیدنی درحقیقت دومین مدل ایربادز این شرکت پس از Nothing Ear 1 به‌شمار می‌رود که سال گذشته عرضه شد.

تاریخ معرفی ایربادز Nothing Ear (stick)

Nothing جزییات زیادی در مورد Ear (stick) فاش نکرده است، جز نگاهی به طراحی کیس این دستگاه. ایربادز مذکور در یک کیس شارژ استوانه‌ای جدید عرضه خواهد شد. روکش چرخان ازنظر طراحی شفاف است درحالی‌که قسمت پایین کیس دارای یک لایه رنگ سفید می‌باشد. طرف دیگر کیس شارژ نیز قرمز رنگ است. Nothing می‌گوید که این طراحی “الهام گرفته از سایه‌های آرایشی کلاسیک است و به‌طور فشرده برای جابجایی در جیب‌ها ساخته شده است.”

به‌غیر از طراحی جدید کیس شارژ، انتظار می‌رود گوشی‌های Ear (stick) با همان طراحی نیمه‌شفاف مدل اول عرضه شود. این برند طراحی دقیق آن‌ها را فاش نکرده است اما اشاره کرده که با طراحی نیمه داخل گوش عرضه خواهد شد. ادعا می‌شود که هدفون‌ها “راحتی استفاده” را همراه با “صدای استثنایی” ارائه دهند.

تاریخ معرفی ایربادز Nothing Ear (stick)

تاریخ معرفی ایربادز Nothing Ear (stick)

به‌لطف یک پرونده FCC که چندی پیش پس از هفته مد لندن یافت شد، حداقل اطلاعات درباره ایربادز آینده ناتینگ را در اختیار داریم. برخی از جزئیات فاش‌شده نشان می‌دهد که هدفون‌های Nothing Ear (stick) با باتری 36 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شوند، درحالی‌که کیس شارژ آن از یک باتری 350 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. این ایربادز همچنین دارای استاندارد IP52 مقاومت در برابر پاشش آب خواهد بود.

جزئیات بیشتر در مورد قیمت و در دسترس بودن ایربادز Nothing Ear (stick) در روز معرفی این دستگاه اعلام خواهد شد.

نظر شما پیرامون ایربادز جدید کمپانی ناتینگ با نام Ear (stick) و طراحی جدید آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

حالا چرا همه دنبال یک ایربادز با طراحی رژ لب رفتن 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی