حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت رفع باگ دوربین آیفون ۱۴ پرو تا هفته آینده ارائه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اپل، اخبار، مشکلات

همانطور که احتمالا شما هم می‌دانید، سری جدید آیفون ۱۴ اپل فروش بسیار خوبی را آغاز کرده است، اما در این میان عملکرد آن کاملا بدون مشکل نبوده است و دوربین این دستگاه در برنامه‌های خاصی دچار لرزش و صداهای خفیفی می‌شود. بر اساس اخبار به دست آمده، گویا آپدیت رفع باگ دوربین آیفون ۱۴ پرو تا هفته آینده ارائه خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

آپدیت رفع باگ دوربین آیفون ۱۴ پرو تا هفته آینده ارائه خواهد شد

مدل‌های سری آیفون ۱۴ پرو با چندین ویژگی برجسته مانند دوربین پیشرفته‌تر و ارتقا یافته، تراشه جدید A16، ویژگی جزیره داینامیک و موارد دیگر عرضه شده‌اند. با این حال، این گوشی‌های هوشمند لزوما یک دستگاه ایده‌آل نیست. حداقل تا زمانی که اپل برخی از باگ‌ها را برطرف نکند، این عنوان را نمی‌تواند یدک بکشد. به عنوان مثال، آیفون‌ها ۱۴ پرو با برنامه‌های شخص ثالثی که از دوربین استفاده می‌کنند مشکل بهینگی و سازگاری دارند و اعلان‌های پاپ آپ غیرمنطقی دارند که آزاردهنده است.

اپل برای رفع اشکال دوربین آیفون ۱۴ پرو، تا هفته آینده آپدیتی منتشر خواهد کرد. بسیاری از کاربران مشکلاتی از جمله لرزش، لق زدن، و صداهای مکانیکی ناشی از دستگاه را گزارش کرده‌اند. این مشکلات اساسا هنگام استفاده از دوربین برنامه‌هایی مانند اینستاگرام، تیک تاک و اسنپ چت اتفاق می‌افتد. علاوه بر این، سیستم دوربین در این برنامه‌ها دارای مشکلات مربوط به فوکوس خودکار بهره‌مندی از قابلیت‌های دیگر است.

شکایت کاربران آیفون 14 پرو از لرزش دوربین این گوشی در برنامه‌های شخص‌ثالث

می‌توان در این مورد، گزارش‌های زیادی از مشکلات را در Reddit و Twitter پیدا کرد. علاوه بر این، حتی ویدئوهایی وجود دارد که مدعی شواهد این ماجرا هستند. چیزی که ما را بیشتر متعجب کرد، صدایی بود که از آیفون ۱۴ پرو هنگام استفاده از دوربین در اسنپ چت شنیده می‌شد. خوشبختانه اپل خیلی زود از وجود این مشکل آگاه شذه است. سخنگوی شرکت به Engadget گفته است که ما از این مشکل آگاه هستیم و هفته آینده راه حلی برای آن منتشر خواهیم کرد. این موضوع همچنین به این معنی است که ما با یک باگ نرم افزاری روبرو هستیم و مشکل سخت افزاری نیست.

همچنین باید توجه داشته باشیم که مشکل دوربین آیفون ۱۴ پرو زمانی رخ می‌دهد که فقط از برنامه‌های شخص ثالث استفاده کنید. بنابراین برنامه دوربین خود اپل کاملا بدون مشکل کار می‌کند. اما ما حدس می زنیم که مشکل از سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر باشد و بنا به دلایلی باعث عملکرد نادرست دوربین شود. سخنگوی اسنپ ​​در بیانیه‌ای گفته است که ما مستقیما با اپل همکاری می‌کنیم تا به گزارش‌های کاربران خود در رابطه با لرزش دوربین آیفون ۱۴ پرو هنگام استفاده از برنامه اسنپ چت رسیدگی کنیم و به زودی نیز این مشکل رفع خواهد شد.

آپدیت رفع باگ دوربین آیفون ۱۴ پرو

همانطور که گفته شد، مشکل دیگری نیز وجود دارد که چیزی نیست جز اینکه یک درخواست کپی و جایگذاری آزاردهنده در رابط کاربری iOS 16 ظاهر می‌شد. بدتر از آن، مشکل مشابه زمانی رخ می‌دهد که کاربران می‌خواهند چیزی را از یک برنامه به برنامه دیگر کپی و جایگذاری نمایند. سیستم عامل هنگام کپی و چسباندن اجازه دسترسی به کلیپ بورد را می‌خواهد.

به گفته وب سایت خبری GizChina، در بسیاری از موارد، حتی زمانی که به آن اجازه دسترسی می‌دهید، به طور مداوم باز هم اجازه می‌خواهد. مانند باگ مذکور، اپل از این مورد نیز آگاه است. ران هوانگ، یکی از مدیران ارشد اپل گفته است این مشکل به خوبی شناسایی شده است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف خواهد شد. نظر شما کاربران ترنجی درباره آپدیت رفع باگ دوربین آیفون ۱۴ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان