حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 14 و آیفون 14 پلاس از پنل پشتی قابل جداشدن برای تعمیرپذیری بهتر بهره می‌برد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

به‌گزارش TechCrunch و CNET، مدل‌های آیفون 14 و آیفون 14 پلاس برای تعمیر آسان‌تر به یک پنل پشتی شیشه‌ای با قابلیت جداشدن راحت‌تر مجهز شده‌اند. این باعث می‌شود مدل‌های جدید پس از iPhone 4S اولین آیفون‌هایی باشند که به‌راحتی از پشت دستگاه باز می‌شوند.

پنل پشتی قابل جداشدن آیفون 14 و آیفون 14 پلاس

برای تعویض شیشه پشتی در مدل‌های آیفون 12 و آیفون 13، فروشگاه‌های اپل و ارائه‌دهندگان خدمات مجاز این شرکت باید دستگاه را از سمت نمایشگر باز کرده، قطعات را جدا کنند و یک بخش «سیستم پشتی آیفون» را نصب کنند که یک محفظه آیفون با تمام موارد است. این قطعه به صفحه‌نمایش اصلی و دوربین عقب مشتری چسبانده می‌شود، تا زمانی که آن قطعات نیز آسیب نبینند.

برای آیفون 11 و مدل‌های قدیمی‌تر با شیشه‌های ترک‌خورده، تکنسین‌های مجاز اپل به‌سادگی کل دستگاه را تعویض می‌کنند. روش جدید برای آیفون 14 و آیفون 14 پلاس برای اپل ارزان‌تر و سازگار با محیط‌زیست خواهد بود.

پنل پشتی قابل جداشدن آیفون 14 و آیفون 14 پلاس

پنل پشتی قابل جداشدن آیفون 14 و آیفون 14 پلاس

خرابی‌های اولیه آیفون 14 نشان می‌دهد که این دستگاه همچنان می‌تواند از سمت نمایشگر نیز باز شود، بنابراین تعمیرات صفحه‌نمایش نباید تحت‌تأثیر این تغییر قرار گیرد. بررسی‌ها تاکنون هیچ اشاره‌ای به آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس نداشته‌اند که آیا از این پنل پشتی قابل جداشدن به‌منظور تعمیر راحت بهره می‌برد یا خیر.

در ایالات‌متحده، اپل استورها برای تعویض شیشه آسیب‌دیده پشتی آیفون 14 و آیفون 14 پلاس به‌ترتیب 169 دلار و 199 دلار برای قطعات و کار هزینه می‌گیرند. اگر مشتری دارای پوشش سرویس +AppleCare برای آیفون باشد، هزینه برای هر دو مدل به 29 دلار کاهش می‌یابد. این هزینه‌ها ممکن است در ارائه‌دهندگان خدمات مجاز اپل متفاوت باشد.

سفارش‌های آیفون 14 از جمعه هفته پیش بدست مشتریان رسیده، درحالی‌که آیفون 14 پلاس از 7 اکتبر در دسترس خواهد بود.

نظر شما پیرامون پنل پشتی قابل جداشدن iPhone 14 و iPhone 14 Plus به‌منظور تعمیر راحت‌تر این دستگاه‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی