حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر نسخه بتمن ROG Phone 6 ایسوس فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، رندر

حدود دو ماه پیش، کمپانی ایسوس جدیدترین نسل از گوشی‌های گیمینگ خود را در دو مدل تحت عنوان ROG Phone 6 و مدل پرو آن معرفی کرد. حال طبق گزارش‌ها، این شرکت تایوانی درحال آماده‌شدن برای ارائه یک نسخه ویژه از گوشی هوشمند خود است. به‌تازگی، رندر طراحی ROG Phone 6 Batman Edition منتشر شده که نشان می‌دهد ایسوس در گوشی گیمینگ خود از طرح و پوسته‌های بتمن الهام گرفته است.

رندر نسخه بتمن ROG Phone 6

اخیرا افشاگر مشهور، Evan Blass، با همکاری وب‌سایت 91mobiles، رندرهای طراحی ASUS ROG Phone 6 Batman Edition را به‌اشتراک گذاشته است. این گزارش حاکی از آن است که نرم‌افزار این گوشی هوشمند با تم بتمن همراه خواهد بود. بااین‌حال، ما شاهد تغییرات زیادی در طراحی کلی دستگاه نیستیم.

همان‌طور که در رندرها مشاهده می‌شود، ROG Phone 6 Batman Edition دارای طراحی تمام مشکی با همان خطوط پررنگ و اشکال هندسی در پشت گوشی است. نام «بتمن» در پشت دستگاه و در زیر لوگوی RGB با پس‌زمینه مشکی وجود دارد. درمجموع، طراحی گوشی تقریباً مشابه ROG Phone 6 اصلی است.

نسخه بتمن ROG Phone 6

نسخه بتمن ROG Phone 6

این دستگاه با همان مشخصات ROG Phone 6 عرضه می‌شود، به این معنی که می‌توانیم انتظار تراشه پرچمدار Snapdragon 8 + Gen 1 به‌همراه پردازنده گرافیکی Adreno 730، حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت ذخیره‌سازی UFS 3.1 را داشته باشیم.

این گوشی احتمالاً با نمایشگر 6.78 اینچی Full HD+ AMOLED با رفرش‌ریت 165 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 720 هرتز معرفی خواهد شد. همچنین صفحه‌نمایش ممکن است توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت شود. برای عکاسی، شاهد استفاده از ترکیب دوربین سه‌گانه متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766، یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی هستیم.

انتظار می‌رود این گوشی به‌همراه نسخه‌ای با تراشه مدیاتک +Dimensity 9000 با نام ROG Phone 6D به‌صورت رسمی در تاریخ 28 شهریور معرفی شود.

نظر شما پیرامون نسخه ویژه بتمن گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 6 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی